Penawar Penyakit Parkinson Yang Boleh Anda Percaya..

Apa itu penyakit parkinson??

bahaya dari penyakit parkinson

Ia adalah sejenis penyakit yang melibatkan sistem saraf otak. Simptom yang paling ketara yang dapat kita lihat pada pesakit parkinson ini adalah masalah koordinasi, keseimbangan dan kesukaran untuk berjalan. Ia agak sedikit berbeza dengan penyakit Alzheimer dan dementia, ia tidak menjejaskan memori serta fungsi kognitif pesakitnya,

Penyakit perkinson ini juga berlaku apabila sel yang menghasilkan sejenis bahan kimia yang dikenali sebagai dopamine mengalami terganggu atau rosak. Tanpa dopamine, tubuh badan kita tidak dapat memberikan tindak balas dan berfungsi dengan baik. Pendedahan terlampau terhadap racun rumput, racun serangga dan bahan kimia industri antara faktor yang boleh menyebabkan kerosakan sel.

Kajian menunjukkan faktor genetik juga boleh menyebabkan penyakit ini terjadi. Kebanyakan pesakit parkinson ini juga adalah mereka yang berumur 50 tahun ke atas.


Tanda-tanda parkinson.


1- Tangan, kaki atau badan menggeletar
2- Masalah pergerakan tidak normal (dyskinesia)
3- Kepala, tangan dan kaki bergoyang seperti menari
4- Serangan bermula pada sebelah badan
5- Penyakit bertambah buruk jika pesakit mengalami tekanan perasaan


6- Tekanan darah akan lebih tinggi
7- Akan menjadi lebih parah jika dalam emosional


Pengidap penyakit ini boleh menikmati tahap kesihatan yang baik jika diberikan rawatan kerana ia bukannya gejala semulajadi pada orang tua. Pengidap parkinson adalah bukan penghujung kepada kehidupan.. Meraka masih ada peluang hidup seperti biasa dengan syarat tidak putus asa atau pun merendah diri.. Sokongan dari ahli keluarga amatlah diperlukan. Vivix juga adalah supplement yang terbaik buat pesakit parkinson ini..





Vivix ini adalah minuman campuran botani yang merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polofenol.

Ia juga mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polofenol menjadikan Vivix begitu unik. Polofenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.


Kelebihan Vivix buat pesakit parkinson.

1- Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita mengalami penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

2- Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti (kekebalan) dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit disana dan sini. Ingatan juga semakin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

3- Memperbaiki DNA. Kerosakan DNA akan berlaku kepada kita setiap hari akibat daripada radikal bebas yang mana boleh menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membentu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut. Vivix sangat sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser seperti kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal. 


Jom kita tengok testimoni dibawah..









Semoga bermanfaat ya..  


Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥hidawati.kadiso@gmail.com
♥eda83.blogspot.com
♥www.facebook.com/edaejaishop


Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar eSELL dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...