Merawat Kanser Otak : Testimoni Seorang Kanak-kanak 7 Tahun Mengidap Kanser Otak..

Kanser ni kalau siapa saja yang dengar memang agak menggerunkan.. Ramai yang mati akibat kanser kerana ia membunuh dalam diam. Tau-tau je dah peringkat yang ke 4.. tak siapa pon perasan yang sebenarnya kanser tu dah membesar.

Okeh hari ni eda nak kongsikan dengan korang tentang satu testimoni dari luar negara yang mana seorang kanak-kanak berusia 7 tahun telah disahkan mengidap kanser otak dan sel kansernya tidak dapat dikesan sejak mengamalkan Vivix. Apa kata kita lihat apa yang berlaku sebenarnya..



CHILD WITH BRAIN CANCER: 

I spoke with Megan's dad yesterday, and he told me that it was one year ago to the day, November 19, 2007 that they rec'd the news that Megan, age 7, had brain cancer and her prognosis wasn't good. So the journey began the poking, prodding, chemo therapy, bedside vigils, etc. They were introduced to Shaklee and they started little Megan on
Nutriferon and Children's Vita Lea. She began to show some improvement. 


However, Todd told me that the real tipping point came in August with the introduction of Vivix; they began the daily Vivix, 1 tsp per day. Megan has shown remarkable progress ever since. The neurosurgeons at the Mayo clinic told her parents that the type of tumor that Megan has DOES not shrink,not with chemo treatment. They were in disbelief when Megan’s tumor was almost undetectable.

Todd totally attributes her amazing progress to prayers which are so powerful but also to Shaklee's Vivix along with the Nutriferon and vitamins. The hope that he and his family have again is beyond words. I still find it very difficult to put what I heard in his voice into words. Todd touched me to the very depth of my being. This is why we do what we do, we are able to give people hope when they have none.
God Bless. Jeannie Foster

ANAK DENGAN KANSER OTAK :

Saya bercakap dengan ayah Megan semalam,  dia memberitahu saya sudah satu tahun berlalu hingga ke hari ini , 19 November  2007 sejak mereka menerima berita Megan , 7 tahun, menghidap kanser otak dan keadaan dia tidak menunjukkan perkembangan positif. Dan bermulalah perjalanan  menebuk kepala, menyoalsiasat , terapi kimo , pemerhatian dan pemantauan ketika tidur, dan lain-lain. Mereka telah diperkenalkan dengan Shaklee dan mula memberi Megan dengan Nutriferon dan Vita Lea untuk kanak-kanak . Dia mula menunjukkan sedikit peningkatan dalam penyembuhan. 


Walau bagaimanapun , Todd memberitahu saya bahawa titik perubahan sebenar bermula pada bulan Ogos dengan pengenalan Vivix , mereka mula memberi 1 sudu kecil Vivix setiap hari. Megan menunjukkan kemajuan penyembuhan yang luar biasa sejak itu. Pakar bedah neuro di klinik Mayo memberitahu ibu bapanya bahawa jenis tumor yang dihidapi Megan tidak boleh mengecut , walaupun dengan rawatan kimo. Mereka tidak percaya apabila tumor Megan hampir tidak dapat dikesan .

Todd sama sekali menyifatkan penyumbang kepada penyembuhan anaknya adalah berdoa yang mana begitu hebat selain penggunaan Vivix, Nutriferon dan vitamin Shaklee. Peluang kedua yang dimiliki oleh dia dan keluarganya tidak dapat digambarkan dengan kata-kata. Saya masih merasa sangat sukar untuk menukarkan luahan beliau dalam bentuk kata-kata. Todd menyentuh perasaan saya yang paling dalam. Inilah sebab kami lakukan apa yang kami selalu lakukan, kami mampu memberi harapan ketika mereka kehilangan harapan. Jeannie Foster



Macam tak percaya kan.. siapa sangka kanak-kanak ini selamat daripada kanser otak yang boleh membawa maut dapat sembuh seperti sedia kala.. kalau korang ada orang yang tersayang mengidap penyakit yang boleh membawa maut dan hilang harapan, apalah sangat nilai Vivix jika nak dibandingkan dengan nilai nyawa insan yang tersayang.. Ya barah otak memang antara barah yang paling sukar diubati.. Tapi tak salah kalau kita mencuba altenatif lain dengan Vivix ni betul tak.. 

  
Semoga bermanfaat ya..  


Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. Nak beli pakai debit/kreadit card pon boleh.. dialu-alukan..

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474


Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar eSELL dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D







No comments: