Krisis Pemulihan Selepas Pengambilan Vitamin

Sesetengah orang akan melalui suatu jangkamasa penyesuaian apabila mula mengambil supplemen dietary. simptom-simptom ini kelihatan seperti penyakit, tetapi sebenarnya tidak. ianya adalah tindak balas oleh tubuh kita kerana kekurangan khasiat disebabkan tabiat pemakanan kita. Apabila makanan berkhasiat dibekalkan dengan mengejut oleh supplemen, krisis pemulihan terjadi.

Sewaktu jangkamasa penyesuaian, ada kemingkinan penyakit-penyakit yang oernah dilalui tubuh dahulu akan timbul kembali. Biasanya ia akan terjadi untuk beberapa hari, walaubagaimanapun, tubuh yang lemah akam memgambil masa yang lebih lama untuk pulih.

Keadaan ini disebabkan oleh toksin yang telah tertimbun di dalam tubuh kita untuk jangkamasa yang lama. Sisa-sisa makana, makanan berkimia, lemak dan stress bertambah dengan diet tak seimbang, kurang tidur, antibiotik atau pengambilan ubat-ubatan. Supplement dietary membantu mempertingkatkan sistem imun kita, kebolehan detoksifikasi serta pengawalan organ-organ kita.

Pada waktu detoksifikasi ini, ada kemungkinan penung, kelesuan, sakit kepala, ketidakhadaman (perut kembung, lapar), cirit-birit, kahak berlebihan, kencing yang keruh, berasa hangat, berpeluh dan lain-lain. Simptom-simptom ini berbeza antara setiap individu dan akan berlalu dalam 1 hingga 2 minggu.


Diwaktu jangkamasa krisis pemulihan ini, minumlah banyak air bersih, rehat secukupnya dan makanlah lebih sayuran dan buahan. Selagi mana kita memahami ini adalah simptom pemulihan, kita akan mudah melalui fasa ini..



Luaran



Mata
Mata merah, gatal
Toksin tinggi di jantung, memandakan jantung di dalam proses mengawal selia.
Penglihatan kabur
Kerap di waktu pagi, jantung sedang mengawal selia.
Menitiskan air mata
Bekan kerja yang tinggi, emosi tidak stabil.
Tahi mata
Keasidan tubuh yang tinggi, proses detokfikasi oleh jantung.
TEkanan dikelopak mata dan bergerak
Tanda keresahan dan stress, rehat.

Hidung dan tekak
Selesema, demam
Proses detokfikasi oleh tekak, keasidan yang tinggi di dalam tubuh. Jika demam tidak sembuh, teruskan pengambilan supplemen dan berjumpa dengan doctor.
Bersin
Proses detokfikasi oleh tekak, mengawal selia proses akibat peparu yang lemah. Elakkan makanan terproses dan berkimia.
Tekak kering
Proses detokfikasi oleh tubuh. Minumlah lebih banyak air dan detoks
Hidung sumbat
Kadar toksin yang tinggi di pepapru
Batuk
Batuk berkahak: Satu proses detokfikasi oleh tekak.
Batuk kering: Tahab toksin tinggi di dalam peparu.
Disebabkan oleh kegatalan tekak: Proses detoksidikasi oleh tekak dan peparu. Kerap bagi mereka yang terdedah pada persekitaran tercema atau berasap.
Sakit tekak
Seperti di atas. Tahab toksin yang tinggi.

Rongga Oral
Lidah atau gusi bengkak, sakit
Masalah jantung seperti injap semilunar lemah, lemak tinggi, salur darah koronari tersumbat.
Bibir kering dan pecah
Tahab toksin yang tinggi di dalam perut.
Nafas berbau
Mengawal selia perut untuk detoksifikasi.
Ulser mulut
Hidup yang stress, detokfikasi hati. Tahap asid tinggi di dalam darah.
Bibir pucat
Sistem pencernaan yang lemah. Penyerapan yang lemah. Anemia akibat ketidakmampuan penyerapan.


Telinga
Tahi telinga
Tahap toksin yang tinggi di ginjal, tanda detokfikasi.
Tinnitus
Mengawal selia ginjal yang lemah.

Kulit
Peluh masin
Tahap asid urea disebabkan oleh pengambilan daging dan makanan terproses.
Peluh berbau
Tahap toksin tinggi di dalam tubuh, detokfikasi melalui peluh.
Macula dan bernanah
Detokfikasi lemak dan toksin larut air oleh tubuh.
Macula yang gatal
Pengambilan terlalu banyak ubat-ubatan yang mengandungi bahan kimia.
Jerawat
Stress untuk jangka masa yang panjang, tidur lewat, diet tidak betul dan malnutrisi. Manandakan proses detokfikasi oleh hati, usus dan endijrin yang mengawal selia.
Kulit luka dan berair
Detokfikasi toksin larut air.
Rambut gugur
Fungsi ginjal yang lemah. Tubuh mendapat dan mengekalkan nutrisi melaui rambut gugur. Rambut yang akan tumbuh akan lebih lebat dan sihat bila symptom berhenti.


Kaki dan tangan
Sakit sendi
Menendakan kerja terlalau keras atau cedera dibahagian terjejas, kemungkinan symptom gout atau sakit sendi. Tubuh sedang mengawal selia dan menyerap nutrient.
Sakit bahu
Menandakan peredaran darh yang lemah, metabolism tak normal. Ataupun salur darah tersumbat dengan lemak darah berlebihan.
Sakit tumit
Mengawal selia system reproduktif yang lemah.
Kebas pada tangan dan tapak tangan sebelah kiri
Menandakan lemah jantung. Mesti member perhatian pada fungsi jantung apabila kebas bertukar kepada sakit. Ambil program “Love Yout Heart Program” dengan segera.  
Kebas pada tapak tangan
Peredara darah yang lemah pada bahagian atas tubuh.
Tapak kaki rasa terbakar
Ketakutan untuk jangkamasa yang lama, stress, insomnia menyebabkan gibjal lemah.
Kebas pada kaki
Peredaran darah yang lemah pada bahagian bawah tubuh.
Sakit tapak kaki
Menandakan ginjal yang lemah. Biasa disebabkan oleh kurang senaman dan postur duduk tidak berubah.
Ibu jari kaki gatal
Mengambil terlalu banyak MSG, makanan berkimia dan ubat-ubatan.



Dalaman


Kepala

Pening
Mengawal selia anemia atau keadaan tekanan darah tak stabil.
Sakit di depan kepala
Neurisis akibat stress mental.
Sakit dibelakang kepala
Menandakan tekanan darah tinggi dan stress berterusan.
Sakit kepala dan rasa angin meniup dalam telinga
Mengawal selia migrant.
Bernanah di kepala
Detokfikasi sedang berlaku. Mungkin berkait dengan migraine.
Teramat pening
Menandakan tekanan darah yang serius atau peredahan darah yang lemah.


Kencing
Kerap kencing
Sisa berlebihan di dalam ginjal.
Kencing mengandungi bahan berserbuk
Pengeluaran batu karang dari salur urinary atau ginjal.
Kencing mengandungi minyak
Menandakan sisa lemak berlebihan di dalam ginjal.
Warna kencing keruh kuning
Detokfikasi sedang berlangsung. Normal apabila memulakan supplement dietary, tubuh sedang mengalami penyesuaian dan mengawal selia, minum air dengan banyak.
Kencing mengandungi darah
Batu karang atau ginjal risak, ambil lebih Alfafa, Omega dan Lecithin.

Najis
Najis berdarah
Najis warna merah: Ulser rectum atau hemoroid, atau rectum cedera akibat proses detoks terlalu pantas. Ambil lebih Vitamin C, Zinc, Alfalfa.
Najis warna merah: Ulser perut, duodenal.
Cirit-birit atau kerap membuang air besar
Reaksi detoks normak usus. Rasa sakit sedikit apabila toksin berlebihan terkumpul.
Najis berwarna hitam
Pengeluaran najis dan toksin yang tersumbat di dalam usus.
Sembelit
Pengeluaran toksin dari usus kecil. Atau metabolism terlalu cepat atau kurang bendalir.
Kentut
Mengawal selia system pencernaan, symptom peningkatan bacteria yang mesra.

Tubuh
Sakit pada bahagian tubuh
Mengawla selia nadi dan saraf
Sakit
Meneutralkan tubuh asidik.
Akibat dari salur darah tersumbat dan peredaran darah yang lemah. Tubuh sedang membersihkan salur darah saluran tenaga.
Kejang dengan tiba-tiba
Nadi, saraf dan orga lain sedang mengawal selia.
Tubuh rasa ketat dengan mendadak
Proses peredaran darah
Selera kuat
Tanda jangka pendek sel menjadi lebih sihat dan diaktifkan.
Penat dan malas
Tahap keasidan tubuh yang tinggi. Megawal selia sedang berlangsung, tubuh perlu rehat untuk pulih. Stress dan keresahan yang berpanjangan.
Insomnia
Jangkamasa kawal selia sel-sel tubuh.
Tubuh ‘Panas’ (dehidrasi)
Tahap keasidan tubuh yang tinggi, terutama toksin yang disimpan di dalam lemak. Detoks melalui pembakaran lemak menyebabkan ‘panas’ pada tubuh. Ambil lebih saturan, buah-buahan dan minum air yang banyak.
Tubuh badan ringan
Penghasilan tenaga dalaman untuk mengekalkan kesihatan.


Oleh itu jika anda mengalami simptom-simptom seperti diatas selepas mengambil suplement, anda harus meneruakan pengambilan kerana ianya hanyalah krisis penyembuhan..

Jika ada apa-apa pertanyaan anda boleh terus menghubungi saya.. saya sedia membantu anda..


*Eda Ejai
*SMS/WhatsApp 013-3976474



Mahu membeli produk Shaklee klik sahaja gambar di bawah..















Bakar Kalori Di Bulan Ramadhan?? Boleh Ke??


Mesti ramai yang tertanya-tanya boleh ke bakar kalori bulan puasa ni.. Entry ni akan bagi sikit tips untuk macam mana anda nak bakar kalori di bulan ramadhan..



Berikut adalah contoh aktiviti yang boleh anda lakukan untuk membakar lemak di bulan ramadhan.


- Pergi ke bazar ramadhan.. lagi panjang bazar ramadhan tu lebih bagus kerana lebih banyak kalori dapat di bakar.

- Membeli belah baju raya.. Aktiviti ni mesti akan ambil masa yang panjang dan berjam-jam sebab nak pilih baju raya yang betul-betul menawan di hati kan.. Dalam masa yang sama anda harus membawa beg-beg hasail dari membeli belah.. lagi berat lagi bagus.. lagi banyak kalori dapat dibakar.


- Memasak.. Boleh cuba aktiviti memasak dari poton bawang sampai ke potong sayur dan daging dengan berdiri.. tak payah duduk.. boleh bakar kalori juga tau..

- Bersihkan kawasan keliling rumah.. Cuci semua longkang di sekeliling rumah.. buat gotong royong dengan jiran tetangga pon boleh.

- Memasang hiasan untuk aidil fitri.. Banyak yang perlu dilakukan untuk kerja menghias.. memasang lampu, memasang perhiasa rumah, memasang langsir juge boleh kerana perlukan untuk diri kita memanjat dan memerlukan kederat.


-Tarawih. tahukah anda 180kcal dapat dibakar dengan menghabiskan satu sesi solat terawih 20 rakaat.

- Buffet.. Tak perlu duduk dekat dengan hidangan makanan.. Ambil jarak yang agak jauh sedikit dan dengan itu anda terpaksa berjalan jauh dan biasanya bila yang jauh nak ambil makanan, makanan dah banyak yang habis.. hehehhe..

- Pulang ke kampung.. angkat beg berat-berat dan lebih bagus kalau balik ke kampung naik bas macam mase sekolah or study dulu.. (terkenang betul time sekolah dok asrama nak balik berhimpit-himpit dalam bas... hehehhe..)

-Sahur.. Tahu tak kalau kita bangun sahur boleh bakar kalori daripada kita terus tidur di bilik.. 


Mudah saja kan nak bakar kalori di bulan ramadhan ni.. Tidak la sesusah yang disangkakan pun.. selamat mencuba.. =D

*Eda Ejai
*013-3976474




Mahu membeli produk Shaklee?? Klik sahaja gambar di bawah untuk order..








Set Kulit Cantik Menyerikan Kulit Wajah Dan Melembab Dari Dalam



Semakin bertambahnya usia kita, kulit wajah juga akan menjadi kering. Selain itu keanjalannya juga kian berkurang dan tompok-tompok hitam menjadi semakin banyak. Jangkitan bakteria juga boleh berlaku apabila kulit kering dan retak memudahkan ia berlaku. Jangkitan pada kulit boleh dikesan dengan berlakukanya kemerahan, bengkak, kesakitan, nanah dan berbau busuk.

Tidak perlu untuk menunggu simptom diatas terjadi. Sebaliknya anda harus idak bertangguh untuk mendapatkan kulit yang lebih lembab dan anjal. 

Saya ada sedikit tips untuk mendapatkan kulit yang lembab khas untuk anda:

1- Untuk mencegah dari kulit tangan yang kering, pakai sarung tangan ketika mencuci pinggan mangkuk.
2-Selepas mandi sapukan pelembab atau losyen bayi untuk mencegah kulit kering kerana pelembab akan membentuk satu lapisan di permukaan kulit untuk mencegak kehilangan air dari kulit.
3- Gunakan payung ketika berada di bawah cahaya matahari dan pastikan anda memakai pelembab. 


Selain dari penjagaan luaran, saya mencadangkan anda mengambil SET CANTIK BOOSTER untuk lebih memaksimumkan trasformasi kulit anda bagi menjadi lebih lembab dan lebih anjal. SET CANTIK BOOSTER ini adalah supliment tambahan sebagai membanti kesihatan kulit anda dari dalam. Menjaga dalaman dan luaran adalah lebih baik daripada menjaga luaran sahaja kan..


SET CANTIK BOOSTER ini terdiri daripada 4 jenis suplimen tambahan iaitu Vitamin E, Vitamin C, B Complex dan Energising Soy Protein.

Tidak perlu rasanya anda berkira untuk mendapatkan kulit yang lembab dan anjal. Jika anda berminat untuk medapatkan produk ini hanya klik pada gambar dibawah.. mudah bukan..





Ingin mendapakan konsultansi mengenai SET CANTIK BOOSTER ini hubungi saya segera

* Eda Ejai
* sms/WhatsApp 013-3976474 

Kekal Cergas Dan Bertenaga Di Bulan Ramadhan Dengan Nutrisi Shaklee




Seperti mana yang anda sedia maklum bahawa puasa di bulan Ramadhan adalah salah daripada satu rukun Islam yang ke 4.. Umat islam yang akil baligh dan berakal (tidak sah puasa orang yang hilang akal atau gila), suci juga dari hadas besar.. adalah diwajibkan berpuasa.. 


Tetapi di dalam Islam ada juga diberi kelonggaran kepada kaum adam yang bekerja keras, kaum ibu yang mengandung dan menyusukan bayinya..


Kebaikan berpuasa..

Tetapi dalam berpuasa juga terdapat banyak kebaikan yang bakal kita perolehi.. Dengan berpuasa sepatutnya kita dapat mengawal diri dari lapar dan dahaga..


Tabiat buruk seperti merokok juga harus dielakkan dan lebih bagus jika dapat dikekalkan.. Ketagihan seperti meminum kopi dan gula juga boleh dibuang.. Dengan berpuasa juga kita dapat lebih fokus dalam pekerjaan kerana kita tak perlu untuk memikirkan sarapan dan makan tengahari apa yang perlu dimakan..


Jiwa juga akan lebih tenang dan silaturahim keluarga dapat disatukan semasa waktu berbuka..


Selain dari itu, organ dalam tubuh badan juga apat rehat sekeltika untuk dipulihkan.. Toksin pon dapat dinyahkan dari dalam badan.. Antara bonus yang orang ramai tak perasan dalam berpuasa adalah berat badan dapat diturunkan, tekanan darah juga kembalik normal, kolestrol juga dapat di kawal serta dapat mengurangkan kandungan gula yang berlebihan dalam badan..


Cabaran berpuasa

Jika anda tidak bersahur dan berbuka dengan betul apa yang anda bakal hadapi adalah:


1- Dehidrasi - Ianya terjadi apabila berlaku kurangnya air yang masuk dalam badan kerana kandungan tubuh badan kita adalah 70% adalah terdiri daripada air..

2- Tekanan darah dan gula dalam darah turun mandadak..

3- Gastrik dan pedih ulu hati - Ia terjadi apabila ketidakeseimbangan kandungan asid dan pepsin di dalam usus. Pengeluaran asid yang berlebihan  menyebabkab terjadinya gastrik


4- Sembelit - sembelit juga boleh terjadi jika anda kurang minum air semasa berbuka atau pun bersahur..


Bagi kanak-kanak perkembangan dan pertumbuhan anak akan terjejas jika tidak bersahur.. Di sekolah juga kurang fokus dalam pelajaran dan pelajaran akan terganggu..


Untuk Golongan yang bekerja pula meraka akan lebih cepat mengantuk, sakit kepala, mudah letih.. hal ini terjadi kerana tenaga yang lebih cempat berkurang dan lebih cepat merasa dahaga..

Ibu mengandung dan menyusu juga tidak terkecuali dalam menempuh cabaran di bulan ramadhan ini jika tidak bersahur.. bagi ibu mengandung nutrient tidak seimbang untuk perkembangan fetus..


Nutrisi yang seimbang amat digalakkan buat ibu-ibu mengandung.. Bagi ibu yang menyusukan anak pula penghasilan susu badan kian merudum.. (saya juga pernah mengalami susu yang merudum semasa berpuasa.. sangat sedih bila baby cuba isap tapi tak de susu yang keluar.. down sangat mase tu)..

Warga emas juga jangan dilupa..


Mereka perlukan nutrisi yang seimbang untuk mengekalkan kesihatan dan mencegah jangkitan.. Risiko penyakit yang berbahaya juga dapat dielakkan dengan bersahur.. Jika tidak bersahur tenaga untuk warga emas juga berkurangan tenaga..


Berbuka puasa..

Dari mana datangnya juadah berbuka puasa anda?? Masak sendiri di rumah?? Membeli di bazar Ramadhan?? atau pon berbuka di hotel mahupun restoran?? yang mana pilihan anda..



Mengambil makanan yang sihat semasa berbuka sangatlah digalakkan.. Jika anda mengambil makanan yang tinggi kolestrol salur darah akan tersumbat dan penyakit-penyakit bahaya akan menyerang.. Antara penyakit yang mungkin akan menyerang adalah:

1- Serangan jantung
2- Angin Ahmar/Stroke
3- Tekanan darah tinggi
4- Penyakit hati
5- Ketidaksuburan

Pengambilan gula yang tidak terkawal semasa berbuka juga boleh mengakibatkan penyakit. Antaranya seperti:

1- Buta
2- Rosak buah pinggang
3- Luka yang susah sembuh
4- Lemah daya ingatan
5- Masalah eriktil (mati pucuk)


Tips Untuk Kekal Cergas dan Kekal Bertenaga di Bulan Ramadhan dengan Shaklee

1- Untuk tenaga yang berpanjangan (Hydration Maintainance):




  • a- Performance Drink
  • b- ESP
  • c- Meal Shake


2- Boost Tenaga:

 
 


  • a- Vivix
  • b- CoQ10
  • c- Energy Tea Mix


3- Kawal Kolestrol & Gula Dalam Darah Yang berlebihan:


  • a- Phytotocol-ST


4- Nutrisi Seimbang






  • a- Multivitamin
  • b- B Complex
  • c- Ostematrix
  • d- Omega Guard


5- Sistem Penghadaman



  • a- Alfalfa


6- Kuatkan sistem imun



  • a- Vitamin C


7- Kurangkan berat badan



  • a- Cinc shakes



Banyak nak kene telan?? Tidak mengapa kerana kami dah sediakan jadual pengambilan nutrisi Shaklee khas buat anda..  Jaduak untuk kanak-kanak dan orang dewasa juga kami telah sediakan...

Untuk kanak-kanak..
 Untuk dewasa



Mudah sahaja bukan.. semoga perkongsian saya pada kali ini dapat dikongsi dengan anda semua dan puasa kita diterima di sisi Allah S.A.W..


~SID Berjaya~
* Eda Ejai
* 013-3976474








Mudahnya Dengan eSell: Semalam Order Hari Ini Dah Sampai

Ingat tak semalam (entry sebelum ini) yang saya order barang Shaklee pkai eSell tu?? ye barang tu dah sampai sebelum waktu solat jumaat siang tadi..


Taraaaa... servis yang sangat pantas.. macam tak percaya dah ada depan mata..


Itu dia B Complex yang saya order.. bkan main dia jadi raja dok sorang2 dalam kotak besa tu.. hehehehhe...



Kalau anda masih belum percaya dan ragu-ragu, boleh terus hubungi saya.. Atau jika anda mahu membeli barangan Shaklee seperti saya anda boleh klik sahaja di SINI.

Perkhidmatan yang sangat laju dengan harga yang sangat berpatutan dan kualiti vitamin yang diperakui terbaik.. Saya dah jatuh cinta dengan Shaklee.. hehheehe..



~~SID BERJAYA~~
* Eda Ejai
* 013 397 6474









Minum Air Yang Banyak Dibulan Ramadhan

Pejam celik dah hari ke lima kita berpuasa hari ni.. Seperti yang anda sedia maklum, komponen badan kita terdiri daripada 70% air.. Untuk melancarkan sistem dalam tubuh badan kita, air amatlah penting supaya tubuh badan sentiasa sihat dan bertenaga semasa berpuasa.. Di bawah ini saya ada kongsikan serba sedikit tentang bagaimana untuk kita mudah minum air sebanyak 8 gelas sehari di bulan ramadhan..


Macam mana keadaan kita hari ni ya?? Bibir dah rasa kering tak? pagi-pagi badan dah letih? Pening? Sembelit? Kulit dah tak kenyal? Cepat rasa penat dan air kencing berwarna pekat?? Kalau ada salah satu atau pun semua simptom terdapat pada anda itu tandanya anda kekurangan air dalam badan..

Setiap tubuh badan memerlukan air yang berbeza.. Kebiasaannya kita digalakkan mengambil 6-8 gelas ais sehari. Tetapi untuk kiraan yang lebih tepat anda boleh mengira sendiri barapakah yang diperlukan oleh tubuh badan anda.. mudah saja formulanya;-

25 kg berat badan = 1 liter air
1 gelas +- 250 ml air 
1 cawan +- 200 ml air


Tips Minum 8 Gelas Air Di Bulan Ramadhan

1- Minum 1 gelas air selepas azan maghrib.
2- Minum 1 gelas air selepas solat maghrib.
3- Minum 1 gelas air selepas berbuka.
4- Minum 1 gelas air selepas solat isyak.
5- Minum 1 gelas air selepas solat tarawih.
6- Minum 1 gelas air sebelum tidur.
7- Minum 1 gelas air selepas bangun untuk bersahur.
8- Minum 1 gelas air selepas bersahur.

Senang je kan.. kalau nak minum lebih pon lagi bagus..



Tips lain

1- Semasa berbuka puasa tidak digalakkan minum air 8 gelas serentak. Perut akan penuh dengan air dan juadah berbuka tak dapat di makan  dan sukar untuk melakukan ibadah lain.

2- Sebaik-baiknya kurangkan air yang manis, berkarbonat, cendol mahu pon ABC dan lain-lain. Banyakkan minum air putih. (wong jowo ngomong banyu jarang) hehhehhe..

3- Miniman manis boleh diminum tetapi sebaik-baiknya anda boleh buat sendiri di rumah agar kebersihan terjamin dan kemanisannya juga dapat dikawal..

Ini sahaja rasanya tips yang dapat sayang kongsikan.. Semoga entry ini dapat membantu kita semua kekal cergas walaupun berpuasa disiang hari.

Kalau anda nak cari minuman ala2 "100plus" yang lebih semulajadi, tidak bergula, yang menstabilkan elektrolit badan, tidak berkarbonat, mengurangkan hidrasi serta mengurangkan rasa haus, saya ada jawapannya.. Tunggu saya post enrty berkenaan tentang produk yang SUPERB tu pada entry akan datang..


Selamat berpuasa.. =D


Shaklee Independent Distributor
* Eda Ejai
* 013 397 6474


Promosi Shaklee Julai 2014: Beli 6 Percuma 1 Vivix


Semalam lagi saya dah dapat tahu tentang pemberitahuan dari pihak Shaklee.. Seperti mana yang anda sedia maklum, pasti setiap bulan Shakle akan membuat Promosi Beli 6 Percuma 1 dengan memilih salah satu dari rangkaian produk-produk kesihatan Shaklee.. Jika bulan lepas giliran Vitamin E Complex, maka untuk bulan ini tiba pula giliran VIVIX. 



Ini la Vivix yang diperkatakan.. comel je kan.. hehehhe..

Sudah pasti ramai yang akan gembira bila mendapat tahu tentang promosi bulan ini.. kenapa saya kata ramai yang gembira??? kerana Vivix merupakan produk PALING MAHAL dalam produk nutrisi Shaklee.. Pasti ramai yang rasa untung berbaloi-baloi kerana boleh boleh beli dengan lebih jimat sehingga 20% (itu pon kalau join jadi ahli la) sebab harga asal Vivix ni adalah RM 475.00 sebotol.. mahal kan.. tapi untuk bulan ni promosi beli 6 percuma 1 dapat menambahkan lagi keterujaan semua orang termasuklah saya.. hehhehe.. jangan segan-segan nak hubungi saya kalau nak tahu lebih lanjut tentang promo dan bagaimana menikmati harga yang lebih jimat ye..

Apa yang dapat saya simpulkan tentang vivix adalah produk anti-penuaan yang mendapat sambutan yang begitu memberangsangkan.. Vivix juga sangat disukai sebab ia adalah antioksidan yang paling superb yang boleh menjadikan anda awet muda..

Info lanjut tentang produk ini boleh diperolehi di SINI



Nota kaki~~Shaklee macam tau2 je semua org nak cantik di pagi raya.. best betul promo ni kan.. hehhehe..


Eda Ejai SMS/WhatsApp 013-3976474