Set Kulit Cantik Menyerikan Kulit Wajah Dan Melembab Dari Dalam



Semakin bertambahnya usia kita, kulit wajah juga akan menjadi kering. Selain itu keanjalannya juga kian berkurang dan tompok-tompok hitam menjadi semakin banyak. Jangkitan bakteria juga boleh berlaku apabila kulit kering dan retak memudahkan ia berlaku. Jangkitan pada kulit boleh dikesan dengan berlakukanya kemerahan, bengkak, kesakitan, nanah dan berbau busuk.

Tidak perlu untuk menunggu simptom diatas terjadi. Sebaliknya anda harus idak bertangguh untuk mendapatkan kulit yang lebih lembab dan anjal. 

Saya ada sedikit tips untuk mendapatkan kulit yang lembab khas untuk anda:

1- Untuk mencegah dari kulit tangan yang kering, pakai sarung tangan ketika mencuci pinggan mangkuk.
2-Selepas mandi sapukan pelembab atau losyen bayi untuk mencegah kulit kering kerana pelembab akan membentuk satu lapisan di permukaan kulit untuk mencegak kehilangan air dari kulit.
3- Gunakan payung ketika berada di bawah cahaya matahari dan pastikan anda memakai pelembab. 


Selain dari penjagaan luaran, saya mencadangkan anda mengambil SET CANTIK BOOSTER untuk lebih memaksimumkan trasformasi kulit anda bagi menjadi lebih lembab dan lebih anjal. SET CANTIK BOOSTER ini adalah supliment tambahan sebagai membanti kesihatan kulit anda dari dalam. Menjaga dalaman dan luaran adalah lebih baik daripada menjaga luaran sahaja kan..


SET CANTIK BOOSTER ini terdiri daripada 4 jenis suplimen tambahan iaitu Vitamin E, Vitamin C, B Complex dan Energising Soy Protein.

Tidak perlu rasanya anda berkira untuk mendapatkan kulit yang lembab dan anjal. Jika anda berminat untuk medapatkan produk ini hanya klik pada gambar dibawah.. mudah bukan..





Ingin mendapakan konsultansi mengenai SET CANTIK BOOSTER ini hubungi saya segera

* Eda Ejai
* sms/WhatsApp 013-3976474 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...