Mudahnya Dengan eSell: Semalam Order Hari Ini Dah Sampai

Ingat tak semalam (entry sebelum ini) yang saya order barang Shaklee pkai eSell tu?? ye barang tu dah sampai sebelum waktu solat jumaat siang tadi..


Taraaaa... servis yang sangat pantas.. macam tak percaya dah ada depan mata..


Itu dia B Complex yang saya order.. bkan main dia jadi raja dok sorang2 dalam kotak besa tu.. hehehehhe...



Kalau anda masih belum percaya dan ragu-ragu, boleh terus hubungi saya.. Atau jika anda mahu membeli barangan Shaklee seperti saya anda boleh klik sahaja di SINI.

Perkhidmatan yang sangat laju dengan harga yang sangat berpatutan dan kualiti vitamin yang diperakui terbaik.. Saya dah jatuh cinta dengan Shaklee.. hehheehe..



~~SID BERJAYA~~
* Eda Ejai
* 013 397 6474









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...