The Shaklee difference by CEO Roger Barnett

Ramai orang yang eda jumpa masing-masing tertanya-tanya apa yang bestnya produk Shaklee ni??? sampaikan kadang kala stock tak sempat nak melekat kat tangan.. baru restock dah habis.. pelik kan.. 

Jom kita dengar dan saksikan sendiri apa yang CEO Shaklee Roger Barnett katankan tentang produk Shaklee.. 



Dah dengar dan tengok sendiri kan apa yang CEO Shaklee beritahu.. Ya di Shaklee kita nak orang hidup lama dengan sihat.. bukan setakan setahun dua je.. Malah kita nak orang hidup dengan sihat sapai 50 tahun akan datang.. Sebab tu eda suka sangat nak share pasal Shaklee, sebab eda tahu yang produk Shaklee bukan produk yang jenis suka-suka bancuh sendiri kat rumah.. bukan produk yang sekali makan nampak kesan cepat tapi akhirnya akan merana seumur hidup.. produk Shaklee memang tak sedap dimulut, tapi sedap dibadan.. tanya la sesiapa pon yang pernah makan dan rasa sendiri.. mesti akan katakan perkara yang sama juga.. 

Ramai juga yang tanya dalam banyak-banyak produk Shaklee produk yang mana boleh memberikan kesihatan yang menyeluruh?? Eda memang tak boleh nak menidakkan hal ini, tak lain tak bukan VIVIX memang terbaik.. Vivix ni nampak je warna merah macam sirap rose, tapi bukan sebarang sirap tau.. google je la pasal vivix, memang banyak sangat kelebihan yang boleh korang tahu.. 

Nak order sendiri boleh klik --> VIVIX atau boleh hubungi eda sendiri.. Untuk Vivix FREE POSTAGE ke seluruh Malaysia.. 


Semoga bermanfaat ya..  

Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...