Tekak Kering Sepanjang Ramadhan Bukan Alasan Untuk Tak Puasa..

 photo raya08-1.jpg

Hari raya tahun 2008..

Masa anak pertama dulu tak tau pon pasal Shaklee.. kecian abam.. baru lahir 2 bulan terus bulan puasa.. kering susu omak.. nak kate tak sahor memang sahor.. dulu kalau menyusu anak tu memang ingat kene minum air byk je waktu lepas berbuka.. tapi kadang lupe yang kite sebenarnye perlukan air untuk 2 orang yang nak minum.. masa tu misi nak breastfeed abam terkandas waktu dia 4 bulan.. sedih betul..


No automatic alt text available.

Tahun 2011 lahir anak kedua.. hampir nak dapat masalah yang sama.. tapi mujur la masa tu shaklee dah lebih dikenali.. alhamdulillahh.. dapat la breastfeed di bulan ramadhan dengan tak perlu risau susu berkurang dengan ambil supplement shaklee.. tapi waktu malam minum air pon banyak.. kalau susu merajuk pon buat power pumping juga..

Dan sekarang akak nak teruskan dekat anak ketiga.. nak berpuasa dengan supplement shaklee..supaya waktu puasa lebih bertenaga dan segar sepanjang hari..

Sape yang breastfeed anak memang tau la macam mane keringnye tekak kalau kurang minum air.. rase cam nak merangkak cari air kat padang pasir.. hehehhe..



jom dapatkan Set Mighty 3 GEMS ni untuk bekalan fizikal di bulan ramadhan.. 

Anda boleh klik--> SET MIHGTY 3 Gems untuk membeli secara online sendiri atau boleh terus hubungi eda terus..



Semoga bermanfaat ya..  

Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...