Nutrition Forum on Why Supplement?

Dah lama eda perhatikan yang kita orang Malaysia masih lagi takut-takut nak makan supplement.. Ada yang cakap kalau makan supplement nanti jadi gemok.. kalau makan supplement nanti selera makan menjadi-jadi.. kalau makan supplement susah nak telan sebab supplement tu besar gabak.. dan macam-macam lagi alasan yang akan kita dengar..

Tapi kita masih tak perasan atau lupa yang makanan yang kita makan sehari-hari itu juga sebenarnya tak sihat untuk tubuh badan kita.. sebab apa?? sebab kadang kita makan masak lemak setiap hari..

Jom kita tonton forum tentang nutrisi ni.. Mungkin akan merubah persepsi anda terhadap supplement atau makanan tambahan ni..



Dah habis tonton?? ye.. setiap orang mesti ambil supplement.. lebih-lebih lagi buat ibu hamil dan ibu yang menyusu.. memang sangat penting..

Buat kaum adam yang kata dah cukup nutrisi tu pula, eda nak tekankan disini yang sayur-sayuran yang kita makan itu juga sangat terdedah kepada racun perosak yang mungkin kita semua tak tahu pon kewujudan racun tersebut pada sayuran yang kita makan saban hari..

Anda masih mencari alasan untuk katakan TIDAK kepada supplement?? Hidup cuma sekali.. manfaatkan kehidupan kita yang tak akan ada peluang kedua ini..

Semoga bermanfaat ya..  

Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...