A Community Health Event 6-7 May 2017..

Korang jangan lepaskan peluang join event ni tau.. banyak sangat aktiviti yang pastinya akan menggembirakan korang dan keluarga..


Ni salah satu aktiviti..

Korang boleh selfie kat situ dan post ke FB.. jangan lupa letak #ShakleeHealthCarnival #iloveshaklee dan korang berpeluang dapat Shaker Shaklee secara PERCUMA!!


Dan semua ni pon korang boleh dapatkan secara PERCUMA!!! eda ni kalau nampak benda2 yang boleh dapat FREE ni memang seronok sangat.. serius banyak sangat yang boleh korang dapat..


Ada lagi satu aktivi ni.. name die WIN @ TORNADO CHAMBER..

Syarat-syarat semua ada diatas.. sesiapa pon boleh join.. jom la datang beramai-ramai ke HQ SHAKLEE bagi memeriahkan lagi event yang sangat menyeronokkan dan sangat menjimatkan ni.. Dikala harga barang naik, pihak Shaklee tetap nak bagi banyak barang-barang secara percuma..

Nak datang tapi tak tahu jalan dan tak tahu drive?? korang boleh je datang naik GRAB dan korang akan dapat LESS RM5 dengan promo code GRABSHAKLEE 

Jumpa disana..

Semoga bermanfaat ya..  


Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...