10 SEBAB KENAPA SAYA GIGIH SANGAT NAK BERBISNES..

10 SEBAB KENAPA SAYA GIGIH SANGAT NAK BERBISNES
Image result for lets business

1. 9/10 daripada kekayaan adalah dari bisnes.
2. Saya takut terpaksa meminta2 dengan orang lain.
3. saya tak mahu menyusahkan ibu bapa, adik beradik dan kawan2.
4. saya tak nak cuma tunggu gaji suami saja baru boleh membeli.
5. saya nak rasa bebas kewangan di usia muda.
6. saya teringin menunaikan umrah dan haji bersama keluarga. saya sponsor.
7. saya nak langsaikan semua hutang dan komitmen.
8. saya nak balas jasa ibu bapa saya (walaupun takkan mampu).
9. saya nak bersedekah tanpa perlu berkira.
10. saya nak penuhi semua impian orang tersayang.


Bayangkan kalau 10 perkara di atas pun terjadi pada diri korang. Korang rasa seronok tak?
Saya yakin dgn usaha saya ini saya boleh merubah generasi anak cucu saya. Saya tak mau anak cucu saya cuma mampu makan roti kaya je nanti.


Semoga bermanfaat ya..  

Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...