Selamat Hari Guru 2017..

Ternampak kat gambar ni mase nak buka Google hari ni.. Hari guru hari ni..

Dah lama eda tinggalkan sekolah rupanya.. kalau dulu seronok tengok cikgu-cikgu masuk aktiviti masa sambutan hari guru.. Lepas tu cikgu-cikgu siap nyanyi lagi Kami Guru Malaysia.. Semuanya mengimbau kenangan..

Dan hari ni penuh kat wall FB pasal hari guru.. Selamat Hari Guru buat semua warga pendidik seluruh Malaysia.. Anda semua adalah insan terpilih yang boleh mendidik anak bangsa.. Bukan semua orang boleh buat kerjaya ni.. perlu punya tahap kesabaran yang tinggi kalau nak berhadapan dengan anak-anak zaman sekarang.. Eda dulu ada juga cita-cita nak jadi cikgu, tapi tak ade rezeki.. hehehe..

Apa-apa pon eda doakan semua  cikgu-cikgu eda dari tadika, sekolah rendah, sekolah menengah dan semua pensyarah di Politeknik Ungku Omar diberikan kesihatan yang baik, ditingkatkan kesabaran dan dipermudahkan segala urusan dalam mendidik anak-anak.. Tak lupa juga buat semua guru-guru yang telah meninggal dunia.. Al-fatihah buat semua.. Semoga segala ilmu yang pernah dicurahkan menjadikan asbab untuk mempermudahkan urusan mereka 'disana'.. Al-fatihah..

Image result for al-fatihah





1 comment:

Nieyla Nadia said...

Singgah pagi selasa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...