Isteri Dato' Sri Aliff Syukri, Datin Seri Nur Shahida Ambil B Complex Shaklee..

Terlebih dahulu nak ucapkan tahniah buat Datin Seri kerana dah selamat hamil anak ke empat selepas beliau dan suami mengambil anak angkat baru-baru ini.. Kalau tak silap dah masuk ke trimester ke dua.. 



Dan dua hari lepas ternampak di instagram Datin Seri.. Beliau sempat mengambil gambar tentang supplement yang beliau amalkan setiap pagi agar kekal cergas dan bertenaga.. 


Ya terdapat B Complex di situ.. Rasanya Datin Seri pon tahu tentang kelebihan mengambil vitamin semasa hamil serta kesan tidak mengambil vitamin. Sebab tu la Datin Seri dah persiapkan diri dengan makan supplement ni. Maklum sajalah kini nutrisi harus dikongsi berdua dengan janin dalam kandungan..

Tetapi kalaulah eda dapat berjumpa dengan Datin Seri ni pasti eda akan suggest satu Set Hamil Shaklee yang mana ianya sangat baik untuk ibu hamil dan anak dalam kandungannya.. 


Cantik kan Datin Seri ni.. gambar di intsgram beliau malam tadi.. Berliau perlu menyanyi lagu Abang Nak Tegur bersama suaminya di Muzik-Muzik TV3.. Tak nampak macam orang sedang hamil kan.. cergas saja..  

Apa-apa pon eda doakan semoga Datin Seri akan terus kuat dan kekal bertenaga sehinggalah waktu  melahirkan nanti.. 



 Semoga bermanfaat ya..  

Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...