Buat Bisnes Dropship Dengan Modal Kecil Dari Rumah..

Sekarang bukan zaman untuk bersenang-senang.. Tanya saja pada siapa pon pasti mereka akan mengatakan perkara yang sama.. 

Ibu bapa kebanyakannya akan keluar bekerja dari pagi hingga lewat malam.. Keperluan anak-anak kian terabai.. Tetapi kita juga boleh berubah dan mengubah anak-anak agar tidak terus menjadi mangsa kesibukan ibu dan bapa. Apa yang boleh kaum ibu lakukan adalah tinggal dirumah dan lakukan bisnes dari rumah..



Bisnes dari rumah perlu bermula dari modal yang kecil..



Ya betul.. dengan memulakan perniagaan dari rumah anda tak boleh terus menghabiskan wang yang banyak sebagai modal.. Mungkin ia agak mustahil tetapi tidak dengan Shaklee.. Modal yang diperlukan hanyalah RM75.90 sahaja. Dengan menjadi ahli Shaklee, anda sudah boleh mempromosikan bisnes anda. Tak perlu beli stock berguni-guni.. Cukup dengan ambil order dan key in pada sistem online sahaja.. Mudah sangat.. Ini juga dipanggil dropship.. Untung menjual anda dapat, bonus bulanan juga anda boleh dapat.. (dengan pembelian 150 point ke atas dan bonus akan terus dimasukkan ke dalam akaun bank anda pada pertengahan bulan hadapan)


Bisnes Dropship Modal Kurang dari RM100


1- Sistem online telah tersedia dan apabila ada pelanggan yang order barang, kita hanya order secara online sahaja. Tak perlu risau tentang hal pengeposan kerana semual dilakukan oleh pihak Shaklee..




2- Shaklee telah terkenal di pelusuk tanah air.. Di peringkat antara bangsa juga.. Jadi tak pelulah kita mengeluarkan iklan jutaan ringgit untuk menempah papan iklan.



3- Semua dilakukan dalam talian (online). Tak perlu bermodal besar untuk menyewa kedai dan menggajikan pekerja. Semua dihujung jari.



Anda juga boleh mempromosikan produk Shaklee di Blog, Facebook dan Instagram.. semuanya PERCUMA. Apa yang penting adalah kerajinan.. Mahu atau tidak terletak di tangan anda.. Rajin promot rajin la orang nak membeli.. 



Maka rajin la duit pon masok ke poket.. Seronok kan..

4- Tak perlu pergi rumah ke rumah nak manjual.. Dengan online semuanya akan masuk ke rumah orang lain dengan Blog, Facebook dan Instagram yang mereka baca setiap hari.. Apa yang penting perlu disiplin dan konsisten.  InsyaAllah pendapatan anda menjadi suri rumah tangga menjaga kebajikan anak-anak boleh mencecah sehingga lima angka..



5- Cari kumpulan sokongan yang betul.



6- Dengan memilih kumpulan yang betul, anda akan dapat bantuan marketing yang mantap. Hanya perlu sedikit kerajinan jari-jemari sudah memadai.. ( kalau post selfie ke wall fb setiap hari boleh, tak kan la nak post pasal Shaklee tak boleh kan..)

Daftar dengan Hida dan anda secara automatik akan masuk ke Group Mokcik Kayo..

Dan anda juga bakal masuk ke group besar Ireach Family yang penuh dengan perkongsian ilmu.


Sejujurnya Hida boleh katakan di dalam bisnes pasti akan ada jatuh dan bangun. Pada waktu kita sedang dibawah pasti kita sangat perlukan kumpulan sokongan yang padu tanpa mengira masa. 



 Semoga bermanfaat ya..  

Jangan segan silu untuk menghubungi Hida untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Hida Kadiso
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram: 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...