Cara Merawat Pesakit Vertigo Dan Mengatasi..

Pernah dengar perkataan 'Vertigo'? Sejujurnya eda juga memang amat jarang dengar perkataan Vertigo.. 

Apa sebenarnya Vertigo ni ya?? Sebenarnya Vertigo ini adalah satu penyakit yang boleh menyebabkan seseorang itu merasakan dunia seakan berputar dan bergerak walaupun dalam keadaan berdiri tegak. Kemudian ini boleh mengakibatkan individu tersebut berasa pening dan selanjutkan akan berasa loya.

Kalau kita sendiri merasa begitu, pasti cuma dapat baring sahaja kan.. Mana tidaknya, kalau mahu bangun saja dunia seakan berputar, macam mana nak bangun dan berlajan untuk lakukan kerja harian..




Jadi apa yang dapat eda suggest jika anda mempunyai masalah yang sama seperti ini..  ya eda sangat galakkan anda mengambil Vivix kerana kandungan Vivix itu sendiri mempunyai kuasa antioksidan yang tinggi (terdapat Resveratrol dan Polyphenols)..

InsyaAllah dalam beberapa hari anda pasti merasa kelainannya.. apa yang pasti badan anda lebih cerdas dan dapat tidur lena pada wak tu malam..


Masalah Vertigo dapat dibantu dengan cara bagaimana?

Buat pengetahuan anda, Vivix ini merupakan sebatian yang diekstrak daripada 4 bahan utama seperti Lobak Ungu, Anggur Muscadine, Poliganum Cuspidatum dan Elderberri Eropah.

Keempat-empat bahan ini mempunyai banyak manfaat kepada kesihatan kita kerana semuanya kaya dengan Resveratrol.

Resveratrol ini merupakan satu bahan yang sangat bagus sebagai anti-radang.. Ia juga sangat bagus sebagai anti-jangkitan dan meningkatkan fungsi otak..



Penyebab Vertigo..

Kebiasaannya ia terjadi apabila berlakunya gangguan pada fungsi otak dan saraf. Ianya terjadi apabila berlaku jangkitan dan keradangan di dalam telinga yang menyebabkan ketidakseimbangan badan.

Buat pengetahuan anda, resveratrol  ini juga bagus untuk memperbaiki sel-sel sehingga ke peringkat DNA sel, berkesan dalam mengurangkan blood clothing, mengawal tekanan darah dan mengawal bacaan gula dalam darah.. 

Semua kelebihan resveratrol ini memang sangat diperlukan oleh pesakit vertigo.. Jangan risau kerana vertigo ini kita boleh kawal dan mengawal apa penyabab ia berlaku..


Kat bawah ni eda ada berikan sekali pengakuan Puan Anisah yang mana suami beliau pernah mengalami vertigo.. 




Supplement untuk Vertigo..

Selain dari Vivix, anda juga boleh tambah dengan Ostematrix..



Kerana, menurut kajian, jika seseorang itu mengalami Osteoporosis (keadaan di mana kekurangan kalsium dalam tulang) lebih mudah mendapat Vertigo. Tambahan lagi kalsium sangat perlu untuk memberikan ketenangan dan melenakan pada waktu tidur.. Selain itu ia juga sangat baik untuk melagakan otot-otot yang stress dan melegakan kebas-kebas..


InsyaAllah dengan berusaha dan berikhtiar bersama suplement dengan izin Allah, vertigo anda dapat dikawal dan pasti lebih gembira jika Vertigo anda tak datang menyerang lagi..



 Semoga bermanfaat ya..  

Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...