Sijil Halal Shaklee 2014

Untuk pengguna baru dalam Shaklee pastinya anda tertanya-tanya dengan status halal produk Shaklee. Isu tentang halal produk Shaklee memang tidak akan pernah berhenti dan ianya menunjukkan perkembangan yang sangat baik kerana ia melambangkan yang masyarakat kini prihatin dengan produk yang mereka makan atau pun yang mereka gunakan.

Sijil Halal Shaklee 2014 telah dikeluarkan oleh ISA (Islamic Services of America) dan telah diperakuai oleh JAKIM. Antara produk Shaklee yang terdapat dalam Sijil Halal Shaklee ini adalah Alfalfa Complex, B-Complex with Folic Acid, Cinch, Energy tea mix, CoQHEALTH PLUS, ESP, DTX Complex, Garlic Compex, GLA Complex, Herb-Lax, Advanced Joint Health Tablet, Lecithin, Meal Shakes, Omega Guard, Ostematrix, Performance Pure Hydration Drink, Peppermint Ginger Plus, Sustained Release Vita-C Plus, Vita-E Complex, Vita-Lea Iron Formula, Vita-Lea For Chidren, Vivix dan Zinc Complex.


Ini adalah sijil HALAL Shaklee yang telah dikeluarkan oleh ISA yang bertarikh 27 Januari 2014 bersamaan dengan 26 Rabi-ul-awwal 1435H.

Jadi mengapa perlu masih ragu-ragu dengan produk Shaklee sedangkan sudah terbukti kehalalannya..

Eda Ejai
 Shaklee Independent Distributor [ ID No : 888 102 ]
 Contact No | WhatsApp/SMS :013 3976474
 Email : hidawati.kadiso@gmail.com
 Laman web: edaejaishop.blogspot.com
 Page : http://www.facebook.com/edaejaishop


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...