Mengapa Saya Pilih Shaklee..


Mengapa saya pilih Shaklee?? persoalan itu yang banyak bermain di ruang legar kepala raka-rakan terdekat saya.. Ramai yang bertanya "eh tak pe ko telan ubat benyak-banyak ni??".. "ko tak takot ke buah pinggang ko rosak makan ubat banyak cam ni??" "Bagus sangat ke menatang Shaklee ni sampai ko boleh telan semua??" "Banyak lagi kot ubat kat farmasi yang lebih murah dari ni.. beli je kat farmasi.." dan banyak lagi soalan-soalan yang meraka ajukan..

Tidak mengapa.. saya balas dengan senyuman.. 



Mula-mula sekali saya ingin nyatakan bahawa supplement Shaklee ini bukan ubat.. ia hanyalah makanan tambahan yang mengisi ruang lopong-lopong yang tubuh kita perlukan setiap hari.. vitamin shaklee ini selamat di makan kerana ia menjalani lebih dari 80 000 ujian kualiti setiap tahun.. Potensi yang di jamin dah teleh mendapat pengesahan dari pihak ketiga.. selain dari tu keaslian vitamin Shaklee ini dijamin kerana mereka telah melakukan 350 ujian dari setiap bahan botani baru yang mereka gunakan untuk penghasilan produk..


Selain dari ianya selamat, Shaklee juga telah membelanjakan USD 250 juta telah dilaburkan untuk kajian dan pembangunan (R&D).. 70 kajian klinikal juga telah diterbitkan.. 60 orang saintis Shaklee dan 50 patents telah didaftarkan..


Yang paling penting Shaklee sentiasa menyokong pemeliharaan alam sekitar.. kenapa saya katakan begitu?? kerana produk barangan Shaklee TIADA perisa tiruan, TIADA pewarna tiruan, TIADA pewarna atau lemak trans, TIADA suapan tersembunyi, TIDAK menjalani ujian terhadap haiwan, TIDAK mengandungi bahan terlarang dan TIDAK mengandungi peluntur klorin

Untuk pengetahuan anda, 56th Anniversary Landmark Studies  menunjukkan pengguna supplement Shaklee dalam masa panjang memiliki kesihatan yang lebih baik dari meraka yang hanya mengambil multivitamin dan yang tidak mengambil supplement sama sekali..

Antara sebab yang paling menarik mengapa saya pilih Shaklee adalah kerana ia dapat memberikan pulangan yang lumayan..Dengan hanya bekerja dari rumah saya boleh menjana pendapatan.. dan saya sangat berbangga menjadi surirumah yang dapat menjana pendapatan tanpa perlu keluar rumah.. Apa yang menyeronokkan adalah setiap pertengahan bulan bonus akan terus masuk ke akaun saya.. menarik bukan.. 



Dan sebenarnya sebelum saya mengambil supplement shaklee, saya memang bukan pengguna tegar apa-apa jenis vitamin.. memang ada cubaan mengambil supplement tetapi bukan dalam masa yang agak panjang.. Tapi kini selepas saya megenali Shaklee saya adalah pengguna tegar.. saya sudah jatuh cinta dengan Sahklee.. anda bagaimana???  



Eda Ejai
 Shaklee Independent Distributor [ ID No : 888 102 ]
 Contact No | WhatsApp/SMS :013 3976474
 Email : hidawati.kadiso@gmail.com
 Laman web: edaejaishop.blogspot.com
 Page : http://www.facebook.com/edaejaishop



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...