Promosi Buy 1 FREE 1 Alfalfa Dan Lecithin Feb - March 2017..


Bulan Feb 2017 ni memang bulan yang paling best sangat buat penggemar Set Slimming Basic Shaklee.. Kenapa eda kata best sangat, sebab bulan ni Shaklee menawarkan promosi beli 1 PERCUMA 1 bagi produk Lecithin dan Alfalfa Complex.



Alfalfa Complex Buy 1 FREE 1 (Expired : August 2017)

Alfalfa dikenali sebagai "Raja Segala Tumbuhan". Ianya tumbuhan yang sangat kaya dengan perbaga nutrisi dan zat galian. Ia juga membekalkan nutrisi yang mana kebanyakannya tidak terdapat di dalam buah-buahan mahupun sayuran. Ia kaya dengan protein, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan fitokimia.

Setiap tablet mengandungi 300mg Alfalfa. 10 tablet Alfalfa menyediakan nutrisi yang menyamai segelas susu..


Lecithin Buy 1 FREE 1 (Expired : April 2017)

Lecithin pula adalah pengemuls semulajadi yang bertindak dengan cara melekat pada lemak dalam darah seterusnya mengapung dan mengelakkan dari lemak degil tersebut melekat pada dinding membran. Ia juga sangat baik untuk meningkatkan daya ingatan. Oleh sebab itu lecithin dapat membantu mengelakkan kita daripada penyakit seperti alzheimer disease. Buat pengetahuan korang, lecithin ni juga merupakan makanan otak dan saraf kita..



Kalau sebelum ni beli set kurus basic (Alfalfa dan Lecithin) cuma boleh bertahan dalan 1 bulan sahaja, tapi kali ni beli 1 set bolah buat stock untuk 60 hari!!! Seronok kan.. Sempat la nak melaram sebelum hari raya nanti.. 😉



Semoga bermanfaat ya..  


Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar eSELL dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...