Promosi Shaklee Januari 2016 : Zinc Buy 4 At 3 Promotion..


Macam tak percaya je kan.. sekejap je dah masok tahun baru 2016.. Apa azam korang agaknye ya?? adakah azam-azam tahun lepas dah tercapai?? Kalau tak tercapai lagi pon tak pe, kite cuba lagi untuk tahun ni.. mana tahu kan bakal tercapai tak lama lagi.. jom kite sama2 tulis azam baru dan berusaha untuk dapatkannya.. 

Tahun baru, bulan baru dan promosi Shaklee pon baru.. 


Ye bulan ni ade promosi Zinc.. 

Korang tau tak zinc ni ape?? Untuk kekal sihat kite memang perlukan nutrien dan salah satu nutrien tu adalah zinc.. Dalam badan kita memang ada zink.. Fungsi zink dalam badan ni untuk bantu sistem imun melawan bakteria jahat dan virus.. Selain dari tu zink juga diperlukan oleh badan kita supaya boleh membina protien dan DNA bahan genatik dalam semua sel..

Mak-mak yang pregnant, baby dan kanak-kanak pon perlukan zinc untuk membesar.. Kalau korang nak tau zink ni bagus untuk sembuhkan luka.. terutama sekali untuk derang yang baru lepas buat pembedahan.. tak kisah la kene bedah ape pon, waima bedah semasa bersalin pon sesuai.. dan lagi satu yang mungkin ramai orang tak tau, zink ni juga penting bagi deria rasa dan bau.. 

Untuk kesihatan sperma dan kesuburan pon ramai yang amek mudah pasal kepentingan zink ni.. Korang tau tak badan kita ni tak boleh nak hasilkan zink.. Zink ni cume boleh kite dapat dari makanan atau pon supplement je..         


Siapa yang perlukan Zinc Complex ni ya??

-Lelaki & wanita dari bayi hingga warga tua
- Orang yang baru lepas melakukan pembedahan
- Orang yang ada masalah gangguan pencernaan seperti ulsur kolitis atau penyakit Crohn
- Vegetarian sebab derang bukan pemakan daging yang merupakan salah satu sumber zink yang baik
-Ibu hamil untuk mengelakkan diabetis semasa hamil (ibu menyusu pon digalakkan)
-Alcoholics kerana meminum minuman yang beralkohol boleh mengurangkan kadar zink yang diserap dalam badan dan meningkatkan jumlah yang hilang melalui urin.
- Bayi yang menyusu lama kerana susu ibu tidak mempunyai zink yang cukup untuk bayi yang melebihi usia 6 bulan. Makanan seperti daging puri adalah disarankan.

Pendek kate semua orang perlukan zink.. Untuk promosi bulan ni, kalau korang nak beli sebotol harganya RM33.75 (tidak termasuk GST. Jangan risau eda jual memang tak de GST.. hehehe) kalau beli 4 botol X RM33.75 = RM135 .. eh nanti dulu ye, ni belum diskaun lagi.. kalau dah diskaun boleh beli 4 botol tapi cume bayar 3 botol je.. maksudnye lagi sebotol tu free la.. jadi RM33.75 X 3 = RM101.25 sahaja.. 

Ada yang bertanya, kenapa harga kat poster tu RM107.33?? oowwhhh... itu harga dengan GST.. eda jual tak de GST.. hanya bayar RM101.25 sahaja.. Siapa kata vitamin semua mahal.. ni murah kan.. dengan RM101.25 dapat beli 4 botol vitamin..

Tapi ade berita sedih, sebab pengeluaran Zinc Complex dari Shaklee ni bakal berakhir pada 29  Feb 2016 ni je.. adik2 atau akak2 yang mungkin nak bersalin lagi 3/4/5/6 bulan dari sekarang baik la beli sebelum Zinc Complex ni tak dekat pasaran.. nanti lepas besalin luka lambat baik kite pon susah hati kan.. 



Ni je promosi Shaklee untuk bulan ni?? tak de la.. ada lagi.. nantikan entry selepas ini ya.. 


Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥eda83.blogspot.com
♥www.facebook.com/edaejaishop


Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar eSELL dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...