Ambil Produk Shaklee Badan Jadi Gatal..

Image result for gatal


'Kak, kenapa saya ambil Shaklee badan jadi gatal-gatal?'
'Sis, kenapa mengantuk betul saya bila minum tu Shaklee?'
'Nda ngam kali tu Shaklee sama saya, sembelit pula saya ambil dia'

Ini antara soalan yang biasa saya dengar bila 1st time pelanggan saya ambil Shaklee..
Sebenarnya, ini kami panggil Healing Crisis atau krisis pemulihan. Ianya kebanyakan berlaku pada orang yang 1st time ambil suplemen Shaklee..

Kenapa? Bayangkanlah, kita ambil makanan bertoksin setiap hari n kita ambil Shaklee yang semulajadi ni. Jadi badan kita dalam proses 'pembersihan' dan semua bendaa-benda pencemaran dalam badan yang selama ini terpendam, mengeluarkan dirinya..

Tidak semua orang mengalami healing crisis ni.. Saya Alhamdulillah... ada juga healing crisis sikit bila saya makan alfalfa dan kahak banyak sangat yang keluar.. saya tak risau sebab saya tahu yang alfalfa memang bagus untuk detox darah kita.. dan mungkin juga selama ini memang banyak toksin yang dah terkumpul dalam paru-paru saya.. Jadi, apabila kahak banyak keluar saya tak panik..

Healing Crisis ini juga selalunya tidak lama. Ianya bergantung pada badan seseorang juga. Nasihat saya banyakkan mnum air kosong dalam fasa ini agar pencemaran dalam badan dpt dikeluarkan melalui air kencing atau najis. Jangan susah hati ya..InshaAllah..semua pasti ok☺
Mau tau psl Healing Crisis ni, blh trus roger saya.

Semoga bermanfaat ya..  


Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...