Makan Shaklee Dan Buat Test Air Kencing Bebas Dadah..

Punca entry ini ditulis sebenarnya eda terkesan dengan suami kepada salah seorang sahabat.. eda namakan beliau dengan Ramli (bukan nama sebenar)
Yang mana semalam di office tempat kerja Ramli tu ada pihak AADK (Agensi Anti Dadah Kebangsaan) datang mengejut buat pemeriksaan air kencing kepada semua staf.. 

Image result for urine test

Kita ni kalau dengar saja pasal orang datang mengejut mesti rase berdebar-debar je kan.. Dan mesti macam-macam spekulasi yang berlegar-legar kat kepala.. 
Ada orang report kah? ada orang yang memang ambil dadah kah? dan bermacam-macam lagi..


Nak dijadikan cerita, rakan-rakan sekerja Ramli ni pon sangat risaukan dia sebab Ramli ni memang pemakan tegar vitamin Shaklee.. Rakan-rakan ramli siap cakap "Habis la ramli.. mesti kantoi air kencing positif dadah" 
Pandai-pandai je kan derang.. padahal bila dah settle buat test air kencing tu keputusannya NEGATIF dadah.. Memang tak de dadah pon dalam badan.. Jadi, kalau korang pon makan supplement Shaklee memang ianya betol-betol selamat digunakan.

Image may contain: 3 people, people smiling, text

Image result for atlit shaklee

Related image

Dan bila terjadinya kejadian ini, eda teringat dekat atlit-atlit yang mereka ini ditaja makan supplement Shaklee dan menang dalam pelbagai pertandingan diperingkat antarabangsa..

Harus diingat yang kesemua atlit yang nak bertanding diperingkat antarabangsa memang akan dilakukan Ujian Doping.. Dimana ujian ini dilakukan untuk mengesan bahan terlarang yang terdapat dalam badan atlit bagi meningkatkan prestasi semasa bertanding.. Bayangkanlah kalau ujian doping ni gagal, mungkin atlit tersebut akan dibekukan dari menyertai sebarang pertandingan seperti yang terjadi kepada salah seorang atlit badminton negara kita beberap tahun dahulu..

Tetapi mereka tidak gagal dalam ujian tersebut dan ini menunjukkan yang supplement Shaklee sangat berkesan dan diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi.

Jadi, nampak tak kaitannya dengan hal Ramli tadi? Ya Ramli lulus dengan jayanya ujian air kencing beliau.. 

Jadi mengapa perlu takut untuk makan vitamin Shaklee?? Shaklee ada Landmark Study yang mana kajian dilakukan terhadap orang yang tidak mengambil apa-apa suplement, orang yang mengambil supplement Shaklee dan orang yang mengambil supplement selain dari Shaklee.. 

Dan hasil 20 tahun dari orang yang tidak mengambil apa-apa suplement dengan orang yang makan supplement Shaklee dan dengan orang yang makan supplement selain Shaklee memang berbeza. 

Mengikut kajian:

 39% lebih rendah risiko peningkatan darah tinggi
73% lebih rendah risiko kencing manis
59% lebih rendah tahap protein C-Reaktif

Risiko serangan penyakit jantung juga lebih rendah di mana:
11% lebih rendah nisbah kolestrol
33% lebih rendah tahap trigliserida

Penyakit berkaitan jantung dan otak juga 36% lebih rendah tahap homosistein..


Oleh yang demikian anda tak perlu ragu-ragu dengan Shaklee.. Shaklee ada LANDMARK STUDY, diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi, ada Sijil Halal yang diperbaharui setiap tahun, ada kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia, ada journal dan macam-macam lagi yang menunjukkan vitamin Shaklee adalah SANGAT SANGAT SELAMAT untuk diamalkan..

Alhamdulillah eda sendiri dah makan vitamin Shaklee sejak dari tahun 2012 lagi.. seronok sangat bila tahap kesihatan dan semakin bertambah baik.. kalau dulu dalam setahun dalam 5-6 kali akan kena selsema, tapi selapas makan supplement Shaklee selseam adalah dalam 2-3 kali dalam setahun.. sangat berbaloi dengan kesihatan yang eda dapat selepas makan supplement Shaklee..


 Semoga bermanfaat ya..  

Jangan segan silu untuk menghubungi Hida untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Hida Kadiso
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram: 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D





Ingin dapatkan supplement Shaklee dikawasan anda?

Johor
Kulai - Shikin 012-734 2653

Perak
Sitiawan - Azura 019-517 1797
Kuala Kangsar - Zalifah 013- 507 2165

Negeri Sembilan
Kuala Pilah - Anizah 019-330 4684

Kuala Lumpur
Cheras - Salmiah 018-778 8583 
Cheras - Salwahida 017-308 4239
Bandar Tun Razak - Faizah 019-248 1804 

Selagor
Shah Alam - Sharifah 019-372 5064
Shah Alam - Noriyani 012-311 2240  

Putrajaya/Kajang
Shima 016-636 1793


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...