Johnson & Johnson Akhirnya Mengaku Produk Mereka Ada Bahan Penyebab Kanser..


Johnson & Johnson Akhirnya Mengaku 

Boleh rujuk artikel di sini-->

Johnson & Johnson Finally Admits: Our Baby Products Contain Cancer-Causing Ingredients


Yang produk mereka ada bahan penyebab kanser. Dan ini brand yang paling popular. Ya Eda pon ada pakai dan pakaikan dekat anak brand Johnson & Johnson ni.. Lagi la waktu dapat anak pertama dulu.. kalau boleh semua nak J&J.. 

Itu baru produk untuk bayi.. Cuba bayangkan beribu brand kosmetik yang dah banyak bertapak di  Malaysia ni? Malas nak sebut  satu persatu.. banyak sangat.. Korang pun tau kan?

Sebab tu lah founder produk-produk lain ni semua pun ambik Shaklee. Ya, semua. Kalau tak 100%, 99% lah. Sama ada dia bagi tahu di media sosial atau cuma makan senyap-senyap saja..

No automatic alt text available.

Dan atas sebab ini juga la Shaklee membawak masuk Shaklee Baby ke pasaran Malaysia.. Kita pon tak mahu generasi akan datang lebih mudah terdedah dengan kanser diawal usia satu hari lagi..

Eda yakin dengan adanya Shaklee Baby akhir bulan ni, lagi banyak lah artis-artis ternama ni yang akan korek “siapa ada Shaklee Baby, tolong PM”. Sbb apa? Sbb 1st Batch Shaklee Baby yg masuk akhir bulan ni sangat2 limited, insyaAllah Sold out dalam beberapa hari, kalau bukan sold out dalam beberapa jam.

Anda yang berminat dengan Shaklee Baby pon boleh pre order dulu sebelum  Sold Out.. tak rugi beli sebab ianya dijamin selamat, berkesan dan semulajadi..


 Semoga bermanfaat ya..  

Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...