Hari Tu Tok Ram, Sekarang Jihan Muse Pula Ambil Shaklee..

Kalau kita tengok gelagat Tok Ram menyakat Jihan dalam Gegar Vaganza kita pon naik geram.. hahhaha.. ada aje idea Tok Ram tu.. Walaupon derang tu nampak macam tak sebulu, tapi ada juga persamaannya.. Ya derang amalkan vitamin Shaklee uolss... hehehe.. 

Minggu lepas Tok Ram amek supplement Shaklee, minggu ni Jihan Muse pulak..

Rasanya Shaklee tak ada pon suruh artis-artis promot barang Shaklee.. Nak buat macam mana kan, Shaklee dah memang terbukti berkesan.. Dah ramai yang ambil tapi masih ramai yang takut-takut nak ambil dan rasa ragu-ragu.. 


Image may contain: 2 people, people standing and text

Perasan tak yang Jihan ni bila mengacarakan Gegar Vaganza tu bukan main lincah dia.. walaupun perut dah semakin membesar tapi stamina tetap maintain.. tengok je la berapa jam dia kena berdiri kat setiap minggu waktu Gegar Vaganza tu.. Kita yang tengok kat rumah pon rase mengah.. Tapi Jihan nampak sangat bertenaga..


Image may contain: 1 person

Antara supplement yang Jihan amek adalah Ostematrix.. Sesuai sangat untuk tumbesaran tulang baby dan hilangkan masalah sembelit waktu pregnant serta sangat bagus untuk tidur yang lena.. kawan-kawan eda yang dah cuba pon kate bagus..

Vitamin C pula baik untuk antioksidan dan imun yang baik.. Ye la kan, orang waktu pregnant kena la jaga kesihatan dua kali ganda sebab kita bukan bawa badan sendiri, tapi ada lagi insan kecil yang berada dalam perut kita kan..

Omega Guard ni memang sesuai sangat untuk ibu hamil.. kenapa eda kata ianya bagus, selain dari menyokong otak, mata dan sistem saraf pusat, omega guard juga bagus untuk perkembangan otak bayi dalam kandungan.. 

Sebab ni la Set Hamil Shaklee menjadi buruan para ibu-ibu hamil.. 

Dan satu lagi, supplement bukan drugs.. Supplement ni bagus untuk mengisi kekurangan nutrisi dalam badan kita.. kalau drugs kita makan bila perlu sahaja.. macam ubat.. kita akan makan ubat kalau kita sakit.. kalau tak sakit kita tak makan ubat pon kan.. Tak pe la, kita maaf kan Jihan.. Mungkin Jihan tak tahu hal ni.. 

Apa-apa pon semoga Jihan teruskan mengambil supplement Shaklee sehingga selepas melahirkan nanti.. Eda doakan semoga Jihan selamat bersalin.. Mana tahu Jihan nak jadi ahli Shaklee pula kan, bolehlah whatsApp kat eda ni untuk jadi ahli.. dapat la beli barnag Shaklee dengan harga ahli sampai bila-bila.. 


 Semoga bermanfaat ya..  

Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...