Renew Keahlian Shaklee Anda Sebelum 31 Oktober 2017..



Entry ini khas eda tujukan buat rakan-rakan yang pernah register jadi ahli Shaklee tapi tak aktif.. Mungkin anda dah tertinggal upline (orang yag registerkan anda dulu).. Mungkin juga upline anda pon dah tak aktif dalam Shaklee.. Atau mungkin anda sudah tak berminat nak menggunakan produk Shaklee dan anda left group tanpa ucapan selamat tinggal..

Sejujurnya eda pon tidaklah aktif sangat dalam Shaklee, tapi eda perlu aktif dan peka tentang semua berita penting dari pihak Shaklee kepada pengedar.. Setiap notis yang pihak Shaklee sampaikan eda perlu tahu supaya tidak ketinggalan.. Eda pengedar Shaklee dan eda juga ada downline untuk eda jaga supaya mereka juga dapat tahu segala info.. Sebagai upline, eda tak mahu semua downline eda ketinggalan dalam sebarang berita dari Shaklee.. 



Oleh itu, eda disini ingin menyeru kepada semua rakan-rakan eda yang pernah jadi ahli, korang renew lah keahlian korang.. Kaedah renew ni pon mudah saje.. Cuma beli voucher RM30 dan korang di www.shaklee2u.com.my dan dapat voucher RM40 yang mana korang boleh guna untuk pembelian akan datang.. Tempoh sahnya pula adalah 3 bulan dari tarikh korang buat renew.. korang boleh pakai setiap voucher RM10 dengan setiap pembelian RM100.. 

Kalau korang tak boleh buka di shaklee2u, (mungkin dah setahun lebih tak buka) eda sarankan anda rujuk kepada upline anda.. pasti beliau boleh bantu.. Tak perlu rasa malu.. Upline anda pasti mengalu-alukan sebarang pertanyaan dari anda.. jangan risau, upline korang tu pon bukan makan orang.. hehehe.. cuba bayangkan mak yang tengah tunggu anak balik sekolah depan pintu rumah.. apa yang mak ni buat?? depakan tangan dan cakap "Come to mama.." (eh.. ini bukan cerita pasal lagu Lady Gaga) hehehhe.. serius.. kepulangan yang sangat dinanti-nantikan.. macam tu la perasaan upline korang kalau korang hubungi mereka..

Itu saja la agaknya eda boleh bebelkan di entry ni.. Serius rugi sangat la kalau korang tak renew.. lepas ni kalau nak beli kena beli pakai harga retail.. Hilang sudah kelebihan-kelebihan menjadi ahli Shaklee.. Jangan bilang 'Saya ahli Shaklee dahulu' bila nak membeli dengan SID lain sebagai tiket untuk anda dapatkan harga ahli.. salah di sisi undang-undang tau.. 

Apa-apa pon yang baik datang dari Allah dan yang buruk itu datang dari saya sendiri.. 


Semoga bermanfaat ya..  


Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...