Sijil Halal Shaklee 2016..


Untuk pengguna baru dalam Shaklee pastinya anda tertanya-tanya dengan status halal produk Shaklee. Isu tentang halal produk Shaklee memang tidak akan pernah berhenti dan ianya menunjukkan perkembangan yang sangat baik kerana ia melambangkan yang masyarakat kini prihatin dengan produk yang mereka makan atau pun yang mereka gunakan.

Sijil Halal Shaklee 2016 telah dikeluarkan oleh ISA (Islamic Services of America) dan telah diperakuai oleh JAKIM. Antara produk Shaklee yang terdapat dalam Sijil Halal Shaklee ini adalah Alfalfa Complex, B-Complex with Folic Acid, Cinch, Energy tea mix, CoQHEALTH PLUS, ESP, DTX Complex, Garlic Compex, GLA Complex, Herb-Lax, Advanced Joint Health Tablet, Lecithin, Meal Shakes, Omega Guard, Ostematrix, Performance Pure Hydration Drink, Peppermint Ginger Plus, Sustained Release Vita-C Plus, Vita-E Complex, Vita-Lea Iron Formula, Vita-Lea For Chidren, Vivix, Zinc Complex dan Nutriferon..


sijil halal shaklee

Ini adalah sijil HALAL Shaklee yang telah dikeluarkan oleh ISA yang bertarikh 30 Disember 2015.

Dan disini juga saya sertakan sekali link LOGO HALAL yang diiktiraf oleh JAKIM
Jadi mengapa perlu masih ragu-ragu dengan produk Shaklee sedangkan sudah terbukti kehalalannya..


Jadi mengapa anda tunggu lagi.. Jika anda berminat boleh terus hubungi saya..

Semoga bermanfaat ya..  


Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar eSELL dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...