Pencuci Dapur Paling Ohsem.. #BasicH


~GUNA PRODUK YANG SELAMAT~
Suami saya suka memasak.. Kalau suami dah pakai topi chef saya memang angkat bendera putih.. hehehe.. macam biasa la, kalau saya masak saya la yang cuci dapor, kalau suami masak saya juga la yang kene cuci..
Inilah dia pencuci kegemaran saya bila di dapor.. Basic H..
Basic H bertindak sebagai pencuci dan sangat serbaguna! Basic H ada banyak kebaikan dan kelebihan yang kita sendiri kadang-kadang tak pernah terfikir.. (✿◠‿◠)
Kenapa korang pon kene ada Basic H kat dalam rumah korang?
 mempunyai kepekatan yang tinggi
 dapat menghilangkan kotoran, gris, dan banyak lagi
 tidak perlu dibilas
 tidak meninggalkan sisa sabun
 tanpa toksik
 surfaktan biodegradasi

Bagaimana Basic H Shaklee BERBEZA dengan produk pencuci yang lain?!
SELAMAT!
➻ tidak bertoksik
➻ tanpa gas beracun
➻ tanpa bahan kimia yang berbahaya
➻ tanpa bahan pewangi
➻ lembut pada tangan
➻ mengandungi kandungan pH yang seimbang
➻ tanpa klorin

BERKESAN!
➻ mampu menanggalkan kotoran yang berminyak
➻ 16 auns Basic H boleh dicairkan di dalam 48 gelen air kerana kepekatannya yang tinggi!!

MESRA ALAM!
➻ diekstrak daripada ramuan semulajadi seperti jagung dan kelapa
➻ tanpa fosfat
➻ diisi di dalam bungkusan yang boleh dikitar semula
➻ tanpa bahan pewarna
➻ selamat untuk sistem septik dan pembentungan

Yang penting kalau kite tersembur Basic H ni kat makanan pon tak pe sebab die bukan racun.. selamat digunakan..
Pastikan korang ada Basic H kat rumah korang! Boleh digunakan untuk pelbagai kegunaan.. Korang boleh menggunakannya untuk membersihkan kebanyakan benda di dalam rumah.. Serius nih..
Ada yang nak cuba Basic H ni?? Meh pm tepi..
🌷
Eda Ejai
013-3976474



Semoga bermanfaat ya..  


Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar eSELL dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...