Mari Dapatkan Produk Shaklee Dari Eda..




Ramai yang tanya macam mana pelanggan Shaklee saya berjumpa dengan saya untuk mendapatkan produk Shaklee yang super duper hebat ni??

Macam mana nak mulakan ya.. ermmmm...

Sejujurnya kebanyakan pelanggan Shaklee saya datang dari blog.. blog ni --> eda83.blogspot.my.. tak tau ntah dari mana derang baca.. derang berkenan, wasap atau telegram dan terus bank in.. 

Lepas tu dah boleh buat order kat web Shaklee2u.. Dalam 2-3 hari barang dah sampai ke pelanggan.. dan mungkin akan ambil masa dalam seminggu untuk penghantaran ke kawasan yang agak pedalaman sedikit.. Kite cuma berjumpa di alam maya saja... yang penting barang sampai.. dan buat masa ni belum ada lagi komplen dari pelanggan saya yang mengatakan barang belum sampai atau pon tak sampai2.. 

Best sangat berniaga produk Shaklee... semua dihujung jari.. kalau tak boleh buat online pon, kita boleh buat order by phone call.. Walau diceruk mane pon, masih lagi boleh dapat buat order untuk pelanggan.. Kalau dok rumah saje2 pon boleh buat order.. Senang sangat.. 

Korang nak membeli bebarang Shaklee?? Jangan segan silu la nak whatsApp atau telegram saya ya.. 

#tsunamishaklee
#teamrock
#liveamazing
#Shaklee

Semoga bermanfaat ya..  


Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar eSELL dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...