Performance Drink Sangat Sesuai Diambil Pada Bulan Ramadhan..


Ini air minuman kegemaran saya.. ya Performance Drink.. 
.
Kenapa saya suka?? Pertama sekali sebab SEDAP.. Bila bancuh pon rasa macam manis-manis buah je.. Dan paling best sebab mudah ditelan.. Bancuh je dengan air (nak sedap campur dengan ESP) dan shake uollsss..
.
Sebenarnya bukan sebab sedap je, Performance Drink ni dapat bekalkan tenaga dengan pantas dan boleh mengelakkan dehidrasi akibat kekurangan cecair dalam badan. (Sangat sesuai dalam bulan puasa ni dan sesuai juga buat ibu menyusu macam ai ni kan..)
.
Performance Drink ni juga sebenarnya ala2 minuman isotonik yang biasa atlet minum tu.. Cuma ianya bebas gas atau tidak berkarbonat, kurang kandungan gula, tiada lemak, tiada alkohol, tak de bahan tiruan, pewarna atau pengawet tambahan. Dirumus khas dengan kandungan sodium, potasium dan karbohidrat yang mencukupi.. Mempunyai kadar natrium yang rendah dan mempercepatkan kadar penyerapan cecair dalam tubuh.. Membantu mengatasi dahaga.
Bersifat isotonik dimana jumlah kepekatan karbohidrat dalam Performance drink adalah sama dengan darah kita.. ini memudahkan proses penyerapan sekaligus meningkatkan kadar gula dalam darah.. kesannya tubuh lebih bertenaga dan cergas.. (org yang berpuasa memang elok amek ni masa bersahur)
.
Jangan tak percaya yang Performance Drink ni dah sampai ke angkasa lepas dan menjadi minuman angkasawan tau.. hebat kan..
.
#tsunamishaklee
#performancedrink
#shaklee

Semoga bermanfaat ya..  


Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar eSELL dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...