Seronoknya Menjadi Ahli Shaklee..


Dah lama rasanya Eda nak share kan kat kawan-kawan tentang betapa seronoknya berniaga dengan Shaklee.. Eh jangan salah faham, kalau nak jadi ahli untuk makan sendiri dan makan untuk ahli keluarga pon boleh.. sangat dialu-alukan.. tak de salah pon kalau nak jadi ahli untuk makan sendiri..

Eda suka jadi ahli Shaklee sebab beberapa perkara seperti dibawah.. korang mesti nak tau kan..

1- Yuran yang rendah..
Yuran serendah RM65 + 6% GST = RM68.90
postage RM10 + 6% GST = RM10.60
Total RM79.50

(Yang postage tu pihak Shaklee akan poskan member kit. Kalau korang beli barang boleh la jimat duit postage sebab Shaklee akan poskan sekali dengan vitamin yang korang order dan sekali dengan mamber kit (beg hitam tu))

2- Keahlian Seumur hidup..
Ye..Keahlian seumur hidup.. tak perlu nak renew tiap-tiap tahun Sekali bayar je yuran keahlian mase mula2 join. Pas tu tak perlu bayar lagi.. hanya banya untuk beli barang Shaklee sahaja.. best kan.. 

3- Bonus bulanan..
Ini pon best juga.. sape nak bagi duit buta-buta cam tu je kan.. Bonus ni akan dibayar terus masuk dalam akaun bank atau korang boleh pilih untuk dapat cek. Setiap pertengahan bulan akan masuk bonus apabila cukup point.. (UV bulanan lebih dari 150UV)

4- Diskaun Keahlian Yang Hebat..
Dengan menjadi ahli kita boleh dapat jimat 20%-25% .. kalau tak jadi ahli kene la beli ikot harga retail.. tak dapat beli dengan harga ahli.. jimat banyak ni..

5- Tak Perlu Pergi Ke Branch..
Ye kalau nak beli barang Shaklee tapi rumah korang jauh dari mana-mana cawangan Shaklee yang ade kat seluruh Malaysia ni, korang tak perlu nak turun naik bas pegi branch Shaklee.. Tak perlu risau sebab Shaklee dah sediakan banyak perkhidmatan dan memudahkah untuk korang membeli.. 

Antaranya adalah dengan:

1.Membuat order dengan menggunakan web Shaklee2u.com.my..

2. kedua korang boleh buat order melalui smartphone.. masing-masing ade smartphone kan.. install je app My Shaklee.. semua ada kat dalam tu..

3. dan yang ketiga boleh buat order dengan telefun sahaja mana-mana branch Shaklee seluruh Malaysia.. sangat mudah.. orang yang tak de intenet dan tak pakai smartphone pon boleh buat order.. yang penting ade debit/kreadit kad..

6- Jemputan Ke Group Khas..
Bimbingan dan sokongan khas dalam group ekslusif.

7- Menjana Income..
Berpeluang menjana income 2-5 angka setiap bulan..

8- Bimbingan kelas Offline / Online..
Tunjuk ajar dari sifu yang berpengalaman..


 Anda boleh join jadi ahli untuk berniaga atau hanya untuk makan sendiri.. jangan risau, tiada paksaan untuk anda berniaga.Semuanya terletak ditangan anda.. 


 Jangan segan silu untuk menghubungi saya untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥hidawati.kadiso@gmail.com
♥eda83.blogspot.com
♥www.facebook.com/edaejaishop


Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar eSELL dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...