Promosi Shaklee November 2016 : Nutriferon Buy 7 at 6, Buy 2 LESS 5%, Vita-Lea For Children, Lecithin & Alfalfa Buy 4 At 3 Promotion..

Alahaii.. kejap je dah nak masuk hujung tahun.. rasanya macam baru je masuk tahun 2016 hari tu.. 

Macam biase la kan, setiap bulan mesti Shaklee akan ada buat promosi.. Apa yang bestnya PROMOSI SHAKLEE NOVEMBER 2016 ni adalah.. jeng.. jeng.. jeng..


1- Vita Lea for Children..



Multivitamin lengkap berperisa anggur ini boleh dikunyah dan sangat sesuai kalau diberikan kepada anak-anak supaya keperluan nutrisi harian mereka dapat dipenuhi..

- Beli 3 PERCUMA 1


2- Alfalfa Complex (saiz S dan L)




Alfalfa ini digelar "Raja Tumbuhan" kerana kadnungan vitamin dan mineral yang tinggi di dalamnya. Alfalfa ini juga telah lama diamalkan sejak zaman berzaman sebagai agen detoks, penggalak susu (milk booster), anti radang yang melegakan gout atau alahan, anti kulat bagi yang mengalami keputihan dan banyak lagi kelebihan terhadap kesihatan tubuh badan kita.. 

- Alfalfa (S) beli 3 PERCUMA 1
- Alfalfa (L) beli 3 PERCUMA 1


3- Lecithin 



Lecithin boleh digunakan sebagai agen pengemulsi semulajadi kegemaran ramai pengguna dan pengedar Shaklee untuk membantu pengurusan berat badan, meningkatkan kecerdasan dan fungsi otak, melagakan masalah sembelit serta masalah liang susu tersumbat (clogged duct) di kalangan ibu yang menyusukan anak..


- Beli 3 PERCUMA 1


4- Nutriferon 




Immune booster Shaklee hasil kajian selama 40 tahun oleh pakar imunologi terkenal, Dr. Yasuhiko Kojima. Penguat antibodi semulajadi ini dihasilkan daripada 4 ekstrak tumbuh-tumbuhan, dan merupakan satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Banyak kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkatkan keseluruhan sistem umun tubuh dengan:

- Mengaktifkan sistem pertahanan imun dengan cepat/aktif.
- Menggerakkan "pasukan cari dan musnah" dalam sistem imuniti badan.

Ia juga terbukti berkesan untuk memerangi virus dan melindungi kita dari jangkitan influenza dan pelbagai penyakit. 

- Beli 6 PERCUMA 1
- Beli 2 dapat diskaun 5% (TWINPACK)

Semoga bermanfaat ya..  


Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...