Promosi Shaklee April 2015 : DTX Complex, Vita-Lea For Children, Cinch Chocolate & Cinch Cafe Latte Buy 4 At 3 Promotion..

Makin menjadi-jadi promosi Shaklee kali ni.. Makin ada GST makin berganda-ganda produk yang pihak Shaklee bagi diskaun.. Jadi bulan April ni kami selaku Shaklee Independent Distributor nak bagi tau yang promosi bulan ni tersangat la best dan pasti membuat anda bepinar-pinar bijik mata tengok promosi ni..

Nak tau vitamin apa yang ada dalam promosi bulan ni??? jeng jeng jenggg...

Taarraaaaa..... 



Bukan satu, bukan dua dan bukan tiga... tapi empat produk yang kalau anda beli 4 botol dapat harga untuk 3 botol sahaja..

Antara yang menarik adalah DTX Complex ni..


Buat rakan-rakan yang masih belum tahu tentang DTX Complex ni meh sini saya cerita sikit.. DTX Complex ni merupakan supplement yang dirumuskan untuk kesiatan hati.. Ini kerana hati adalah organ penting yang selalu kita tak ambil berat.. panjang sebenarnye nak cerita pasal DTX Complex ni.. kalau nak tau lanjut boleh klik je kat memane perkataan DTX Complex yang berwarna merah..

Harganya untuk sebotol adalah RM155 (Tidak termasuk GST dan saye jual memang tak de GST)

Jadi kalau anda nak beli 4 botol RM155 x 3 sahaja kerana bulan ni beli 4 botol dapat harga 3 botol.. Total adalah RM465.00 dan bukan RM492.90 seperti yang tertera pada poster diatas..



Vita-Lea For Children pon masih ade lagi promosi sama macam bulan lepas.. 


Sama juga kalau bulan lepas buy 3 free 1, tapi bulan ni buy 4 at 3.. sama je sebenarnya.. Alhamdulillah.. dapat lagi berkongsi dengan ipar duai atau kawan-kawan sepejabat untuk anak-anak tersayang..

Vita Lea for children ni lengkap dengan 19 vitamn dan mineral.. Ia juga membantu memberi nutrisi legkap untuk anak-anak yang tidak gemarkan sayur dan buah-buahan.. Selain dari itu ia juga membantu tmbesaran otak dan yang paling penting dapat menyokong sistem imun dalam badan anak-anak.

Sesuai sangatlah dalam cuaca yang tidak menentu sekarang ni.. Kalau anak-anak diserang batuk ataupun selsema memang sangat membantu.. Kemungkinan meraka kekurangan nutrisi atau kekurangan vitamin dalam badan.. 

Harga sebotol adalah RM111 

Jadi kalau anda nak beli 4 botol RM111 x 3 sahaja kerana bulan ni beli 4 botol dapat harga 3 botol.. Total adalah RM333.00 dan bukan RM352.98 seperti yang tertera pada poster diatas..


Produk yang menjadi kegilaan penggemar coklat dan penggemar cafe..  



Buat rakan-rakan yang masih belum tahu, Cinch Shake Mix ini adalah sebagai pengganti makanan anrendah kalori tetapi kaya dengan fiber dan protein yang boleh membuat anda kenyang..

Mempunyai rasa yang enak seperti pencuci mulut..

Mempunyai index glisemik yang rendah untuk mengekalkan tahap gula darah yang normal dan seai untuk pengidap kencing manis..

Mengandungi leucine untuk memelihara otot semasa proses menurunkan berat badan..

Penggunaan soya bebas GMO (non-genetically modified organism)

Tiada perasa, pewarna atau pemanis tiruan..

Sangat sedap kalau dicampurkan dengan sesudu ESP dan dikacau bersama air sejukkk... 

dan anda boleh pilih perisa kegemaran samaada Cinch Chocolate atau Cinch Cafe Latte..

Harga untuk satu canister adalah RM173

Jadi kalau anda nak beli 4 botol RM173 x 3 sahaja kerana bulan ni beli 4 botol dapat harga 3 botol.. Total adalah RM519.00 dan bukan RM550.14 seperti yang tertera pada poster diatas..


Jika anda berminat boleh terus hubungi saya


Eda Ejai
 Shaklee Independent Distributor [ ID No : 888 102 ]
 Contact No | WhatsApp/SMS :013 3976474
 Email : hidawati.kadiso@gmail.com
 Laman web: eda83.blogspot.com
 Page : http://www.facebook.com/edaejaishop


Nak beli vitamin selain produk yang dalam promosi bulan ni pon boleh.. klik sahaja di gamba eSell dibawah ini..




Klik di SINI untuk tutorial membeli secara online..



Promosi bulan ini bukan berhenti setakat ini sahaja.. ada lagi yang menunggu.. nantikan entri blog saya selepas ini ya.. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...