Share Gambar Je Dapat Duit..

Zaman gawat-gawat ni bila dengar je pasal duit semua macam nak tekeluar je bijik mata kan.. Jangan risau, bukan korang je, eda pon gitu.. hahahha.. Ape tak nye, harga barang pon makin naik.. walau kadang kala turun, tapi buat masa ni nampak macam tak turun je, melainkan hujan yang turun.. betol tak??

Dan hari ni eda nak kongsikan kat korang cara paling mudah untuk duit masuk dalam poket.. 

Caranya mudah je.. yang penting korang ada akaun INSTAGRAM.. semua orang ada instagram kan.. lepas tu share gambar.. Dah boleh dapat duit.. mudah je kan.. 

Sebelum tu korang kene la daftar dulu kat NARRATRS atau korang boleh terus klik kat gambar kat bawah..




Cara nak daftar pon senang je.. Klik Log Masuk dan pilih Influencer.. Lepas tu Log In guna akaun Instagram korang.. Tu je.. dah settle!! Senang je kan.. Tak payah nak bayar apa-apa pendahuluan pon.. Jom la daftar sekarang!!!








No comments: