Testimoni Pengguna ShakleeBaby..

ShakleeBaby atau pon Shaklee Baby ini adalah produk barangan mandi untuk bayi yang baru lahir berjenama Shaklee. Ia telah pon dikeluarkan dipasaran Malaysia pada November 2017 yang lalu. 



Serius banyak dah testimoni yang bagus.. Mesti lah bagus sebab ianya produk baru dan semuanya berasaskan organik..
Buat pengetahuan, Shaklee Baby ni sebenarnya Pediatric yang hasilkan.. Mereka gunakan bahan organik dan semulajadi. Jadi tak perlu rasa ragu atau berbelah bahagi untuk beli Produk Shaklee Baby ni..


Kat bawah ni eda ada berikan beberapa testimoni Mandian Baby Organik dari Shaklee ni ya..
Baby Shaklee Doo Doo Doo Doo Doo..


Testomoni ShakleeBaby Yang Pertama


Best sangat set mandian Shaklee. Pekat so tak payah letak banyak bila mandikan anak. Losyen pon dama pekat sangat. 

Tak payah risau habis cepat.. hihihi..

Cara guna gentle wash Shaklee picit dalam sebesar kacang hijau gitu ja. Pastu sapu kat badan baby. Taruk air bagi berbuih. Bau lembut dan sejar ja.

Massage oil pon best. Pendek kata pekat belaka la.. 



Testomoni ShakleeBaby Yang Kedua

Sekarang dah nak masuk bukan ke tiga pakai masih ada separuh botol.. Sebab pakai sikit je.. sabun banyak buih.. Lotion pon pakai sikit je pia.. Cuma massage oil je banyak pakai tu pon rasa botol berat lagi.

Ok sangat pia.. Kalau dia macam tak selesa akak sapukan dia massage oil tu. Lepas tu lena tidurnya..




Testomoni ShakleeBaby Yang Ke Tiga

Sudah dua bulan Aisha guna set Shakleebaby. Apa yang umie bileh ceritakan set ni memang best. Mandian tu pekat tau dan baunya sangat fresh. Tuang sikit saja dah berbuih banyak. Banunya pun sangat fresh tau. Sama juga lotion Shakleebaby.. Pekat juga. Bila sapu kat kulit anak langsung tak melekit. Terus menyerap kat badan. Lotion Shakleebaby menag lain.. Baunya pon segar ja.

Massge iol pula rasa lembut ja. Titis sikit dan urut satu badan anak.. Mengekek-ngekek gelak-gelak bila umi urut badan dengan massage iol..

Bagi umie sangat worth it beku set Shakleebaby untuk si manja..




Testomoni ShakleeBaby Yang Ke Empat

Dari pagi semalam badan Irene dedar-dedar. Kami pula on the road dan hhujan tak berhenti so memang tak de cari farmasi ke apa-apa ke lah.. Just keep her hydreated dan sejukkan badan dia.

Sampai di kampung, bertambah panas pula. Nak keluar dan banjir kot kat luar tu.

Lalu saya ambil Baby Oil Shaklee Baby ni.. Letak minyaknya di tapak tangan, gosaok-gosok kasi panas sambil baca al-Fatihah..

Lepas tu sapu ke dada dan belakang dia.. sambil berdoa agar Allah sembuhkan Irene, jangan diberi melarat penyakitnya. Sihatkan dia macam biasa (dia aktif macam biasa, maklumlah budak-budak)

Bangun pagi tadi alhamdulillah dan OK seperti biasa Atas azin Allah jua..

Biasanya saya guna Herbal Blend yang mengandungi lemon balm yang digunakan secara tradisional untuk meredakan demam.

Shaklee Baby Oil pula mengandungi minyak pati lavender, chamomile dan rosemary yang digunakan sejak zaman berzaman dalam mambantu untuk tone down suhu badan dan melegakan ketidakselesaan kerana demam..

Shaklee Baby ni a mush have untuk setiap rumah. Baby pon lebih tenang dan happy insyaAllah.

**this statement is not from Shaklee but mu own experience and herbalist options.. 




Kalau nak beli Set ShakleeBaby ni boleh je whatsapp kat eda di 013-397 6474.. lebih baik kalau anda jadi ahli terus.. boleh dapat harga ahli dah tak perlu nak survey ke mana-mana pengedar Shaklee dah. pasti anda dapat harga ahli sampai bila-bila..

 Semoga bermanfaat ya..  

Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...