Adik Ipar Shaheizy Sam Pon Ambil ESP Dan Vitamin C Shaklee...

Ya betul.. adik ipar Shaheizy Sam, adik kepada Shtilla Melvin iaitu Syifa Melvin pon tersenarai antara artis yang mengambil Shaklee sebagai supplement harian..

Dah macam musim artis je sekarang ni yang makan supplement Shaklee..






Haa... Syifa ambil Vitamin C dan ESP sekali.. Macam biasa la kan.. kalau sebut saja vitamin C mesti orang akan kaitkan dengan kecantikan dan kulit.. ESP pula Syifa ambil untuk memberikan rasa kenyang.. Ya betul.. ESP memang memberikan rasa kenyang kerana ia adalah protein..



Buat yang belum tahu tentang ESP dan Vitamin C, mari kita lihat apa sebenarnya yang membuatkan ESP dan Vitamin C bagus untuk kulit sampai adik ipar Shaheizy Sam pon ambil ESP dan Vitamin C.


ESP 



- Sumber protein yang berkualiti tinggi berasaskan tumbuhan. Sel kulit kita terhasil daripada blok-blok protein. Protein ini adalah bahan asas untuk sel. Jika cukup bekalan protein yang berkualiti tinggi, maka cantiklah hasilnya..

Apabila sel kulit kita rosak, protein bantu untuk perbaiki dan menghasilkan sel-sel sihat dan secara tak langsung kulit akan nampak lebih gebu dan sihat.. Secara tak langsung ia dapat memperbaiki struktur kulit seperti parut dan bekas jerawat (jika ada). Collagen juga dihasilkan oleh protein yang mana collagen dapat memberikan kesan tegang pada kulit..



Vitamin C



- Apa yang menarik tentang Vitamin C dari Shaklee ni adalah ia ada sistem pelepasan berperingkat (melepaskan Vitamin C meresap ke badan secara perlahan-lahan) yang membolehkan ia diserap secara maksimun ke dalam badan. Vitamin C ini juga larut air. Kalau tak ada sistem pelepasan ini pasti kita berasa agak rugi kerana semua vitamin c akan keluar melalui air kencin satu jam selepas diambil.

Jadi, vitamin c yang menyerap secara menyeluruh ke dalam badan membolehkan badan mendapat vitamin c dengan cukup untuk membantu perbaiki sel kulit setiap hari. Luka juga cepat sembuh dengan pengambilan Vitamin C kerana salah satu kelebihannya adalah mempercepatkan penyembuhan luka.

Selain dari itu, ia juga terbukti dapat mencerahkan dan memutihkan kulit.. Secara tak langsung parut-parut hitam juga boleh hilang secara perlahan-lahan..


Untuk pengambilan yang lebih baik, kita haruslah minum air yang cukup, makan makanan yang seimbang.. InsyaAllah kesannya akan cepat kelihatan berbanding sebelumnya..



 Semoga bermanfaat ya..  

Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...