Waktu Hamil Yang Lebih Cergas Dan Bertenaga Sepanjang Hari..


 Bagi pasangan yang baru berkahwin pastinya akan merasai debarannya apabila isteri anda disahkan hamil anak pertama.. Ini juga terjadi pada diri saya sendiri.. Keterujaan yang sangat mendalam apabila setiap kali check up dan melihat zuriat yang dikandung sudah mula membesar di dalam rahim.. dan pastinya tarikh due date akan ditempuhi dengan penuh debaran dan kesabaran bersama-sama pasangan anda.. 



Keterujaan anda semasa menanti zuriat lahir ke dunia jangan dilupa dangan nutrisi, vitamin dan pemakanan si ibu yang sedang hamil.. lebihkan memakan sayur-sayuran, buah-buahan, ikan, ayam atau daging yang segar.. 

Jauhkan dari mengambil makanan yang tidak baik untuk kesihatan bayi dan ibu yang sedang hamil.. Sebagai contoh makanan ringan , minuman yang bergas, alkohol dan sebagainya..

Bagi menjadikan ibu yang hamil rasa lebih cergas dan bertenaga, saya mengesyorkan SET IBU HAMIL CERGAS ini buat ibu-ibu yang baru hamil, atau pon sudah lama hamil untuk merasai bagaimana cergasnya anda dengan mengambil SET IBU HAMIL CERGAS ini.. 



Set ini terdiri daripada OsteMatrix, Vitamin C, ESP, Vita Lea dan B Complex..

Ostematrix - Ibu mengandung memerlukan 1000-1300mg kalsium sehari. Ini adalah kerana bayi akan mula mengambil kalsium ibu dengan lebih banyak bermula trimester kedua. Ostematrix mengandungi bukan sahaja kalsium malah MAGNESIUM dan VITAMIN D..Vitamin D meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan tulang dan kerangka. Pengambilan OSTEMATRIX juga untuk menguatkan dan pembentukan tulang dan gigi bayi yang sihat. Pengambilannya juga boleh mengurangkan sakit pinggang , sakit belakang , kebas-kebas atau cramp.

Vitamin C - Membantu meningkatkan sistem pertahanan badan, berperanan dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat. Ia juga membantu dalam penghadaman zat disamping vitamin C dapat meningkatkan taraf sistem pertahanan tubuh.

 ESP - Membantu pertumbuhan plasenta, uterus, penghasilan susu dan untuk membantu aliran darah ibu yang bertambah. Memberi tenaga berpanjangan kepada si ibu. Memastikan kesihatan ibu di tahap optimum. Membantu perkembangan fetus. Membantu mengatasi masalah loya atau angin kerana dapat memberi rasa kenyang lebih lama. Membantu menjadikan kulit bayi yang bakal dilahirkan halus, cantik dan kurang sensitif.

Vitalea - Multivitamin yang tebaik dengan zat besi. Ia membantu dalam pembentukkan sel-sel darah merah..Jika ibu-ibu mengambil vitalea, tidak perlu lagi mengambil obimin okay.

B-complex - Mengandungi sebanyak 8 kumpulan vitamin B termasuklah asid folic. Asid folic dan B12 membantu pembentukan sel-sel darah merah di dalam badan. Jumlah asid folic yang mencukupi dalam diet harian membantu mencegah kecacatan tiub neural.

Disini juga saya sertakan sekali testimoni dari kak Haridah..


Kesian kan kat kak Haridah.. mabuk teruk sangat masa mengandungkan anak beliau.. tapi bile lepas makan SET HAMIL alhamdulillah beliau dah boleh bangun dan berpuasa di bulan Ramadhan.. kalau anda nak cergas macam kak Haridah, anda pon boleh ambil set ni untuk kecergasan anda sewaktu hamil..


Pasti ramai yang tertanya-tanya tentang harga set ini kan..

Harga SET IBU HAMIL CERGAS (Harga Retail + GST)

OsteMatrix RM64.66
Vita C RM98.05
ESP RM159
Vita Lea RM94.08
B Complex RM56.98
TOTAL RM472.77


Harga SET IBU HAMIL CERGAS (Harga Retail)

OsteMatrix RM61
Vita C RM92.50
ESP RM150
Vita Lea RM88.75
B Complex RM53.75
TOTAL RM446

Ya saya jual pakai harga retail tanpa GST.. hanya RM446 untuk produk yang sangat OHSEM ni.. Kalau nak lebih murah dan berbaloi-baloi anda boleh join jadi ahli Shaklee dengan yuran seumur hidup RM79.50.. tiada yuran tahunan.. hanya sekali register dan sekali bayar untuk mengaktifkan anda sebagai ahli dan juga pengedar Shaklee..


Jika anda berminat boleh terus hubungi saya


Eda Ejai
 Shaklee Independent Distributor [ ID No : 888 102 ]
 Contact No | WhatsApp/SMS :013 3976474
 Email : hidawati.kadiso@gmail.com
 Laman web: eda83.blogspot.com
 Page : http://www.facebook.com/edaejaishop


Nak beli vitamin selain produk yang dalam entry ni pon boleh.. klik sahaja di gamba eSell dibawah ini..




Klik di SINI untuk tutorial membeli secara online..
  


1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...