Set Berpantang Shaklee Premium | Terbukti Terbaik Dan Selamat Untuk Anda..

Mendapat ahli baru dalam keluarga pasti akan mengujakan anda sekeluarga.. Lebih-lebih lagi jika insan yang baru lahir itu cucu sulung dalam keluarga.. Cucu yang dinanti-nanti dan bakal memberikan seribu erti buat atok, opah dan terutama sekali buat anda sebagai ibu bapa baru dan pastinya banyak perkara baru yang anda belum tahu dan bakal anda tahu selepas kehadiran orang baru dalam keluarga.. 



Ye ini gamba saya sewaktu berpantang anak pertama dahulu.. setiap hari banyak perkara baru yang dipelajari secara sengaja atau pon tidak sengaja.. 

Antara perkara yang baru saya pelajari semasa selapas kelahiran anak pertama adalah bagaimana menguruskan baby.. sebab saya ni anak bongsu dan memag tiada pengalaman dalam penguruskan baby.. Selain dari itu saya juga perlu memjaga kesihatan diri semasa berpantang.. Al maklum sahaja lah bagaimana keadaan orang berpantang yang banyak kekangannya dari segi pergerakan.. selain dari tu emosi, dan mental juga perlu dijaga agar tidak berlakunya meroyan semasa pantang.. 

Saya berpantang secara tradisional dan campur sedikit dengan supplement yang sesuai saya gunakan semasa berpantang.. Nampak kan pilis tetap di dahi.. hehehhe.. Cuma jamu sahaja saya tak ambil kerana saya berdarah O dan anak saya juga ada sejarah prolonged jaundice yang boleh menyebabkan demam kuning anak saya lambat untuk baik.. Jadi saya gantikan dengan vitamin yang boleh saya ambil sejurus selepas melahirkan.. 

Anda nak tahu rahsia saya??



Inilah dia Set Berpantang Premium khas buat ibu-ibu yang mementingkan kesihatan dan kecergasan semasa berpantang..


Antara kelebihan setiap satu botol dalam set ini adalah:


 - Mempercepatkan penyembuhan luka bersalin dari dalam dan luar.
- Tidak perlu makan pati ikan haruan kerana mempunyai manfaat yang sama.
- Membantu meguatkan memori (selepas bersalin ramai ibu yang mudah lupa)
- Mengurangkan keguguran rambut.
- Membanti pegaktifan enzim dalam badan..

- Membekalkan kalsium, magnesium dan vitamin D untuk kesihatan tulang dan gigi.
- Komponen utama susu ibu selepas proten.
- Mencegah sembelit dan stress ibu.
- Membantu mencegaj sakit sendi dan hilang gigi selepas anak dilahirkan kerana mengusu badan.

- Membantu menigkatkan daya tahan melawan penyakit.
- Membantu penyembuhan luka jahitan.
- Bagus untuk kulit yang cantik untuk  pembentukan kolagen bawah kulit.
- Anti oksidan yang bagus penghalang kanser.

- Membekalkan 20 jenis asid amino untuk pembinaan sel baru dan meyembuhkan luka.
- Rasa kenyang lebih lama dan badan rasa bertenaga.
- Membantu mengembalikan kesihatan kulit.
- Membanyakkan susu ibu.
- Boleh dibuat masker semulajadi yang berkesan.

- Melengkapkan keperluan vitamin harian tubuh dengan 23 jenis mineraldan vitamin.
- Membekalkan zat besi untuk pembentukan sel darah merah yang berkualiti supaya badan lebih bertenaga.
- Mengelakkan berlakunya anemia.

- Anti Stress pada ibu berpantang.
- Akan lebih tenang.
- Membantu tubuh menghasilkan sel darah merah baru selepas kehilangan banyak darah semasa melahirkan.
- Seluruh tubuh lebih bertenaga dan cergas.
- Membantu mengekalkan kelembapan kulit.

Di sini juga saya lampirkan sekali beberapa testimoni Set Bersalin Premium buat tatapan anda..


cara macam mana nak jadi ahli shaklee

macam mana nak jadi ahli shaklee


Tak lupa juga video testimoni dari Puan Khadeejah Hasmad tentang set berpantang yang  ditelah gunakan sepanjang beliau berpantang.. jom kita saksikan..



Seronok kan bila dapat tengok Puan Khadeejah sihat dan bertenaga sepanjang masa sewaktu dalam proses berpantang.. 

Tentang harga..Pasti ramai yang tertanya-tanya tentang harga set ini kan..

Harga SET BERPANTANG PREMIUM (Harga Retail + GST)

Zinc RM35.78
OsteMatrix RM64.66
Vita C RM98.05
ESP RM159
Vita Lea RM94.08
B Complex RM56.98
TOTAL RM510.55


Harga SET BERPANTANG PREMIUM (Harga Retail)

Zinc RM33.75
OsteMatrix RM61
Vita C RM92.50
ESP RM150
Vita Lea RM88.75
B Complex RM53.75
TOTAL RM479.75


Saya hanya menjual harga retail iaitu RM479.75 untuk harga set ini.. Nampak macam mahal kan.. tapi apalah sangat dengan manfaat yang akan anda perolehi semasa anda berpantang nanti.. kalau anda baru hamil 4 bulan pon masih boleh untuk anda menabung untuk membeli set berpantang ini.. mahu lebih jimat??? anda boleh terus mendaftar untuk menjadi ahli Shaklee.. dan pastinya anda akan dapat membeli dengan mnggunakan harga ahli dan banyak kelebihan dan bomus yang anda bakal perolehi dengan menjadi ahli Shaklee.. 



Jika anda berminat boleh terus hubungi saya


Eda Ejai
 Shaklee Independent Distributor [ ID No : 888 102 ]
 Contact No | WhatsApp/SMS :013 3976474
 Email : hidawati.kadiso@gmail.com
 Laman web: eda83.blogspot.com
 Page : http://www.facebook.com/edaejaishop


Nak beli vitamin selain produk yang dalam entry ni pon boleh.. klik sahaja di gamba eSell dibawah ini..




Klik di SINI untuk tutorial membeli secara online..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...