Makan B Complex Shaklee Jadi Lebih Lapar?

Haa.. untuk orang-orang yang pertama kali ambil B Complex ni kebanyakannya kan lalui pengalaman yang sama.. Hida dulu pon macam tu juga.. Rasa macam eh kenapa asyik lapar je ni... Ada orang hantar hantu raya ke apa.. hahahha.. lawak je.. 




Sebenarnya fungsi B Complex adalah untuk mengawal metabolisme kerbohidrat, protein dan lemak kemudian tukar kepada makanan..


Dan makanan itu pula akan ditukarkan kepada tenaga. Oleh yang demikian, kita akan rasa cepat lapar dan rasa nak makan.

Anda tahu tak yang sebenarnya apabila kita lapar, anda dinasihatkan supaya minum air dan bukannya makan makanan berat seperti nasi sehingga kenyang. Kalau mahu juga makan, anda boleh ambil buah-buahan sebagai kudapan.



Sebenarnya B Complex ini bersifat untuk melengkapkan nutrisi dalam badan. Andai kata badan kita cukup nutrisi, B-Complex tidak akan memberi kesan kepada selera makan kita. Sejujurnya hida juga ada pengalaman sendiri apabila sudah mencapai berat yang sepatutnya, B Complex memang tidak menggemukkan. Oleh itu, anda semua tak perlu bimbang untuk amalkan B-Complex setiap hari..


 Semoga bermanfaat ya..  

Jangan segan silu untuk menghubungi Hida untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Hida Kadiso
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram: 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...