Set Keperluan Harian/Daily Essential Set..


Bila kita bercakap tentang kesihatan semua orang pon tak nak sakit.. Semua orang pon tak mahu dihinggapi penyakit.. Dan semua orang juga mahu bangun pagi dan merasa segar bugar.. Ditambah pula dengan kulit yang cantik dan sihat.. Pastinya ia menjadi bonus yang berganda buat kita..

Hari eda nak beritahu tentang vitamin apa yang sepatutnya anda ambil setiap hari..  



Ya, sepatutnya set ini anda harus ambil setiap hari, kerana ia dapat mengisi lompong-lompong nutrisi yang kurang dalam tubuh badan kita.. 

Kenapa eda katakan ia lompong? Ianya menjadi lompong apabila kita tidak mengambil makanan yang yang cukup semua nutrisi.. tidak mengikut piramid makanan salah satu sebab.. Anda dah mengikut permid makanan atau makan dengan suku-suku separuh namun tahukah anda yang sayur dalam hidangan kita tersebut telah disembur racun serangga agar tampak lebih cantik dan segar.. Walhal ianya penuh dengan racun.. takut bukan.. ya eda sendiri makan sayur tetapi masih juga ragu-ragu.. Oleh sebab itu eda ambil juga makanan tambahan agar apa yang terkurang dapat diatasi..

Nak tahu set ni terdiri daripada apa?? jom kita lihat..


Set ini terdiri daripada:


Vita C PlusVitamin C semula jadi untuk kesihatan gigi, gusi, tulang, kolagen dan hampir kesemua elemen yang membentuk tubuh badan kita.


Omega GuardMembekalkan spektrum luas tujuh asid lemak penting omega-3 bergred farmaseutikal dan dilengkapi dengan proses penyulingan proprietari molekul tiga peringkat.


Vita LeaMemberikan 28 vitamin penting dan mineral utama untuk menyokong kesihatan dan kesejahteraan optimum.


B ComplexVitamin B memainkan peranan penting untuk fungsi tubuh kerana ia membantu menukar makanan kepada tenaga untuk sel-sel anda.


ESPMakanan lazat yang kaya dengan kalsium and protein.
Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
Nota: Jumlah protein soya yang disyorkan untuk memberikan kesan penurunan terhadap kolesterol darah adalah 25g sehari.

Nak order mudah saja.. anda boleh hubungi eda atau boleh beli sendiri dengan klik sahaja butang order dibawah ini..



Semoga bermanfaat ya..  

Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...