Makan Shaklee Tak Payah Makan Ubat Dah, Yahooo!




Ada kawan doktor mai tegur, kenapa suruh orang makan Shaklee, jangan makan ubat?

Ehhh bila pulak kita suruh jangan makan ubat. Kita siap bagi jadual lagi macammana nak makan Shaklee & makan ubat supaya tak contradict.

Habis, katanya ramai patient tak mau makan ubat sebab dah makan Shaklee.

Ejen Shaklee pulak dok kecoh pasal SIHAT TANPA UBAT.

Haa ni la dia salah faham tapi buat-buat fahan dan mencari kefahaman.

Orang sihat kena makan ubat dak?

Siapa yang kena makan ubat? Orang sakit.

Siapa yang prescribe ubat? Doktor.

Yang di bawah rawatan dan pengawasan doktor, jangan lah stop ubat selagi doktor kat kata "Awak dah sihat, takyah makan ubat dah".

Ada yang taknak terus-terang dengan doktor, takut doktor marah. Doktor memanglah tak bagi ambil ubat/suplemen bukan-bukan, sudahnya diorang juga yang nak kena rawat bila benda jadi lain.

Cuba cakap dengan doktor.. Shaklee ni apa.. Ada research, ada saintis, ada bukti dari segi sains... Bukannya testimoni buta dan dari pengasas semata-mata.

Setakat ni, alhamdulillah, ramai doktor yang happy dengan perkembangan patient yang amek Shaklee dan suruh teruskan (termasuk doktor yang rawat Dr Shaklee dulu siap suh potong kaki 😀) 

Yang penting, kalau dibawah pemerhatian doktor, discuss dengan doktor, jangan memandai. Ye, doktor bukan tuhan, banyak je judgement diorang yang silap.. tapi sekurang-kurangnya kita ikhtiar dengan benda yang proven. Dan jangan stop makan ubat sebab makan Shaklee... Dah sihat besok boleh lah stop. Baru betul sihat tanpa ubat. 

*kredit buat Puan Lyna Noh


Ye harap sangat orang ramai tak salah faham pasal "Jangan Makan Ubat" ni.. makan ubat bila perlu je.. bukan makan ubat hari-hari.. tapi kalau makan vitamin hari-hari tu tak pe.. same je konsepnye kalau kita makan buah setiap hari, cuma kita tahu ke yang buah-buahan yang kita makan tu bebas daripada racun perosak dan baja kimia?? Yang pastinya vitamin Shaklee diperbuat daripada sumber bahan-bahan semulajadi dan bebas kimia..   



Semoga bermanfaat ya..  


Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...