Multistack Dispenser Limited Edition - Hanya Disember 2016..

Assalamualaikum.. apa khabar anda hari ni ya.. harap sihat-sihat la hendaknya.. 

Korang nak tau tak yang di bulan Disember 2016 ni ade premium item terbaru dari Shaklee tau.. Produk ni memang ramai sangat yang suka.. Walaupun bukanlah produk utama Shaklee pun, tapi bukan senang produk ni kat ade dipasaran sebab tak selalu keluar tiap bulan tau..

Sekali pandang dah jatuh hati dah.. 1st time eda nampak bekas macam ni tau.. nampak macam bekas susu anak yang tingkat-tingkat tu kan.. 

Sebenarnye bekas ni untuk letak pil-pil vitamin Shaklee yang bahagian atas.. yang bahagian bawah tu pulak untuk letak produk serbuk.. contohnya ESP, Performance Drink, Cinch dll..



Bekas ni best sangat tau sebab boleh diasingkan. Kemudian disetiap ruang ada penutupnya sendiri. Oleh yang demikian senang la untuk kita bawak ke mana-mana.. Sambil lenggang kangkung pon boleh.. =D


Macam mana nak dapatkan dispenser ni??


Kacang je.. Korang boleh beli apa-apa produk Shaklee dengan setiap 150uv (boleh rujuk disini untuk kiraan uv) dan boleh beli dispenser yang super cute ni dengan harga RM13.78


Terdapat 2 warna iaitu hijau (seperti dalam gambar di atas) dan putih. 

Warna hijau boleh didapati pada 1-15hb Dis 2016 dan
warna putih boleh didapati pada 16-31hb dis 2016.

Yang ni LIMITED EDITION tau.. korang kene WAJIB beli sekurang-kurangnya satu sebagai tanda kenang-kenangan.. bukan setiap bulan ada tau..  




Semoga bermanfaat ya..  


Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...