SHAKLEEBABY BAKAL BERADA DIPASARAN MALAYSIA..


Baby shark do do, do do do do
Baby shark do do, do do do do
Baby shark do do, do do do do
Baby shark

Sejak seminggu dua ni glamer pula lagu baby shark ni kan.. rata-rata ramai anak kecil pon sama-sama nyanyi dan buat gaya lagu ni..

Dan paling best Shaklee pon akan masukkan barangan keperluan baby kat pasaran Malaysia tau..

No automatic alt text available.

Wahhh.. seronok betul rasanya.. lagi pulak kalau kita sedang mengandung dan sedang tercari-cari barang-barang kelangkapan bayi.. adududu.. memang pilihan utama la.. 


Antara produk yang ada dalam set Shaklee Baby ni adalah:



Shakleebaby Gentle Wash

Related image


Berasaskan oleh chamomile organik, lavender dan daun lidah buaya. Menjadikan ianya 99% dihasilkan secara semulajadi dengan 76% ramuan organik.

Pastinya is tidak menimbulkan alahan (hypoallergenic), mempunyai pH yang seimbang dan telah menjalani ujian ke atas kulit yang sensetif


Shakleebaby Soothing Lotion

Related image

Ia dirumus khas dengan bahan-bahan semulajdi iaitu biji bunga matahari organik, minyak biji jojoba dan mentega shea. Menjadikan ianya 99% dihasilkan secara semulajadi dengan 87% ramuan organik.

Minyak daripada lavender, chamomile, rosemary dan biji vanila mampu memerikan kesan yang sangat menenangkan. Menjadikan produk ini salah satu sebab untuk kita lebih kerap memeluk bayi.



Shakleebaby Massage Oil

Image result for shakleebaby

Minyak urut baby ni pon paling lembut dan diperbuat daripada minyak bunga matahari organik, levender dan chamomile dapat membantu melembapkan kulit dan mengurangkan regangan kulit. Menjadikan is produk yang 100% semulajadi dan mengandungi 73% bahan organik..


Best kan.. Shaklee ni dah la memang terkenal dengan produk yang semulajadi, berkesan dan selamat digunakan..

Jangan risau, nanti bila semua produk ni dah ada dipasaran pasti saya akan beritahu kepada anda semua ya.. 


 Semoga bermanfaat ya..  

Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...