Healthy Fitness Set | YESS Wellness Pack Dilanjutkan Ke Bulan Februari 2016..




Seperti mana yang telah eda janjikan, entry kali ini eda nak cerita tentang Healthy Fitness Set pula.. Set ini sangat sesuai buat abang-abang SADO atau pon kakak-kakak yang nak gemarkan aktiviti bersukan atau pon yang gemarkan aktiviti zumba.. Kalau bukan kerana bersukan pun boleh cuba set ini untuk mengurangkan berat badan.. 

Berikut adalah kelebihan yang ada dalam setiap botol di dalam set ini:


Berfungsi sebagai pengemulsi lemak, yang memecahkan lemak-lemak kepada molekul yang lebih kecil dan oleh sebab itu lemak-lemak tak mudah lekat pada dinding sel dalam badan..

Berfungsi sebagai agen untuk detox dan melawaskan pembuangan urine serta penyahtinjaan. InsyaAllah anda tidak akan mengalami masalah pencernaan. 
(Penyahtinjahan ialah proses pembuangan tinja dari tubuh. Tinja ialah bahan makanan yangtidak hadam dan tidak dapat digunakan oleh tubuh, Jika bahan buangan tidak dikeluarkan dari tubuh, ia akan menyebabkan kita sakit dan andai terlalu lama di dalam tubuh ia akan menjadi keras dan menyebabkan sembelit)

(didalam set ini anda diberikan 2 canister samada mahu perisa Vanila 2x, atau Choco 2x, atau Cafe Latte 2x atau, Vanila dan Choc atau, Choco dan cafe Latte, atau Vanila dan Cafe Latte)

Bertindak sebagai pemangkin untuk mencairkan lemak tanpa mengganggu atau memusnahkan otot. Jadi kita akan slim down secara fit dan cantik, kulit yang tidak menggeleber kerana sewaktu lemak dihapuskan, otot pula akan dibina.

Membantu untuk meningkatkan metabolisme, membekalkann tenaga yang berpanjangan, melarutkan lemak, antioksida tinggi untuk melawan penyakit yang berbahaya seperti kanser serta agen detox.

Pada eda Vita Lea ini sememangnya patut menjadi SUPPLEMENT WAJIB bagi setiap individi kerana Vita Lea merupakan multivitamin dan multimineral yang terbaik. Bukan sekadar memberikan kita kesihatan yang optimum, malah kulit juga semakin cantik berseri..


Harga Healthy Fitness Set (Harga Retail)

Lecithin RM52.50 (180 biji)
Herb Lax RM52.50 (120 biji)
Cinch x2 RM173 (765g)
Cinch Tea RM131 (28 sticks)
Vita Lea RM88.75 (120 biji) 

TOTAL RM670.75  

Selepas diskaun 5% harganya hanya RM637.20

Masih mahal??? tak pe.. anda masih lagi berpeluang untuk menjadi ahli Shaklee dan dapat beli dengan harga ahli yang lebih MURAH dan lebih banyak kelebihan yang anda sendiri belum tahu..

Semoga bermanfaat ya..  


Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥hidawati.kadiso@gmail.com
♥eda83.blogspot.com
♥www.facebook.com/edaejaishop


Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar eSELL dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D



Klik DISINI UNTUK TUTORIAL membeli secara online.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...