Sebab Zizan Geng iReach Jadi Gila Pantun..

Adudu.. Eda masih tak boleh nak move on dari Shaklee Convention minggu lepas.. Apa tak nya, Zizan Razak pon ade datang sama-sama nak memeriahkan convention hari tu.. 


Haaa.. jangan tak caye tau, Zizan pon ada makan Vitamin C Shaklee juga.. patut la kulit die lebih elok kalau nak berbanding masa mula-mula beliau menceburkan diri dalam industri hiburan ni.. 

DAN disebabkan Zizan ni la kami dari group iReach jadi gila berpantun dalam group.. 

Tengok la pantun-pantun derang ni.. Bagi pantun siap ada gambar background..


Ni pengaruh dari anak la ni.. lagu bangun pagi gosok gigi..


Ni mesti yang tulis pantun tengah bermusafir nak ke Batu Pahat.. Mungkin dia dari Bagan Datuk nak ke Batu Pahat dan singgah ke Subang Bestari agaknya..


Pasal rokok pon ade.. Time gawat-gawat ni elakkan la dari membeli rokok ye dak.. sayang je duit tu dibakar.. dan memudaratkan diri sendiri juge..



Ni pulak pasal beli anggor berkati-kati.. tapi orang sekarang pakai timbang kati lagi ke?? rasanye semua dah tukar ke kilogram kan..


Tengok gambar pon dah tau yang orang ni sukakan alam sekitar... sukakan hutan yang hijau..


Yang ni macam pantun dari suri rumah.. ye la kalau bukan sebab guruh bedentum, mesti kita pon kelam kabut nak angkat kain di jemuran ye dak.. hehehhe..

Tapi korang perasan tak yang semua pantun ni cerita tentang Vivix.. Haaa..sebab Vivix ni memang sangat bagus kalau kita dapat telan sehari satu sudu tau.. tak banyak pon.. satu sudu je dah ok.. kalau korang tak caye, try la google.. mesti banyak manfaat Vivix yang korang boleh dapat..

Berminat nak beli?? klik je kat sini--> BELI VIVIX dan boleh terus ikut arahan yang diberikan.. 

Semoga bermanfaat ya..  

Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...