Resipi ESP Shaklee Yang Betul Dan Sedap..

Mesti ramai yang tercari-cari resipi ESP Shaklee kan.. Eda pon dulu macam tu.. Pernah bancuh ESP Shaklee dengan air kosong dan minum.. rasanya agak susah nak telan masuk ke dalam tekak.. hehehe.. lepas tu eda cuba masukkan macam-macam.. 


Dan akhirnya eda suka bila ESP Shaklee dibancuh bersama dengan Performance Drink.. Serius sedap kalau dapat goncang bersama dengan ais.. Dan disebabkan eda ni masih menyusukan anak, maka eda tambah kan lagi dengan Alfalfa.. Alfalfa ni bagus juga untuk membanyakkan susu badan juga tau.. Sesuai sangat untuk diminum pada bulan Ramadhan nanti..

Tapi kat entry ni eda nak share kat korang yang ESP Shaklee ni bukan boleh dibancuh dengan Performance Drink saje tau.. Kita boleh pelbagaikan.. dan pastinya ianya berkhasiat dan mengeyangkan.. 

Jom tengok resipi ESP Shaklee kat bawah ni.. mungkin korang berkenan nak buat.. yang pastinya semua resipi ni buat eda rasa terliur-liur..  sslluurrppppp..



















Ni baru sebahagian je.. banyak lagi yang boleh kita buat sendiri mengikut citarasa.. tepuk dada tanya hari..

Semoga bermanfaat ya..  

Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...