Kelebihan Omega Guard Yang Belum Anda Tahu..





Ramai orang mengetahui khasiat minyak ikan dan tahukah anda berapa banyak jenama minyak ikan yang dijual di pasaran?? Terlalu banyak kan.. 

Di entry ini eda ada sesuatu yang nak dikongsikan buat semua.. Mungkin ramai dikalangan kita yang masih belum tahu tentang kelebihan Omega Guard dari Shaklee ni..

Jom eda senaraikan satu persatu..




- Mengurangkan risiko darah beku. 


- Mengurangkan risiko insiden serangan jantung.


- Mengurangkan risiko mendapat STROKE (angin ahmar) sama ada jenis ischemia atau haemorrhagic.

- Memberi kesan positif dalam masalah Enzema dan Atopic dermatitis.


- Memberi kesan positif untuk penyakit Asma.

Kajian juga menunjukkan bahawa kanak-kanak yang mendapat tambahan DHA dalam minuman susu mereka akan mengalami masalah hiperaktif yang kurang.

Omega Guard juga membantu dalam perkembangan otak bayi dan kanak-kanak. Susu ibu amat kaya dengan DHA (Omega 3). Oleh sebab itu banyak syarikat pengeluar susu yang menambahkan DHA dalam keluaran susu mereka.

Sumber maklumat : Dr Norman Mohd Norawi


Anda dah tau banyak tentang kelebihan Omega Guard kan.. Apa kata mulai hari ini kita berikan 1-3 biji Omega Guard utuk semua ahli keluarga kita.. 

 Jangan segan silu untuk menghubungi saya untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥hidawati.kadiso@gmail.com
♥eda83.blogspot.com
♥www.facebook.com/edaejaishop


Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar eSELL dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...