Hindarkan Alahan Ditangan Semasa Membasuh Pinggan Dengan Shaklee Dish Wash Liquid Concentrate..


Kalau kita bercerita tentang produk Shaklee kita sering kali di hebahkan dengan produk yang berasaskan makanan tambahan.. tetapi tahukah anda bahawa Shaklee juga mempunyai rangkaian produk pencucian pinggan dan mangkuk?


Di entry ini saya nak memperkenalkan kepada anda Shaklee Dish Wash Liquid Concentrate khas buat anda.. 

Shaklee Dish Wash ini sangat istimewa dan sangat berbeza dengan sabun mahupun cecair pingan mangkuk lain yang berada dipasaran.. Kenapa saya katakan ianya sangat berbeza?? Ianya berbeza kerana sabun basuh pinggan dengan bahan yang 100% semulajadi..

Selain dari itu Shaklee Dish Wash ini juga sangat lembut ditangan.. memang berbeza dengan produk lain yang mungkin jika anda mencuci pinggan mangkuk tangan anda akan merasa 'keras' kesan dari pencuci pinggan yang lain.. selain dari dapat melembutkan tangan ia juga handal menanggalkan kotoran.. Iritasi pada mata dan kulit juga dapat dihindarkan kerana ia diperbuat dengan tanpa menggunakan bahan kimia..

Percaya atau tidak Shaklee Dish Wash Liquid Concentrate ini diperbuat daripada sumber semulajadi daripada kelapa dan jagung.. Ianya sangat berbuih walau dengan hanya bebrapa titisan sahaja dan sangat efektif membersihkan kotoran degil.. Paling penting ianya sangat pekat dah tak perlu meletakkan titisan yang banyak di span cucian anda..

Botolnya juga boleh dikitarsemula dan boleh dijadikan bekas bunga jika anda mahu.. =D


Mari kita tonton pengalaman Puan Salwa menggunakan  Shaklee Dish Wash Liquid Concentrate ini..



Sabun Pencuci Pinggan Mangkuk Halal, Berkesan & Jimat from iReach HD on Vimeo.


Anda sudah menonton bukan.. sangat jimat kan.. satu botol boleh tahan sehingga 2 bulan lamanya.. dan apa yang paling penting ianya sangat selamat digunakan kerana diperbuat daripada bahan-bahan yang semulajadi.. 

Ada yang tertanya-tanya dengan harga?? Harga untuk sebotol Shaklee Dish Wash Liquid Concentrate ini adalah RM 29.68 termasuk GST.. TETAPI jika anda membeli dengan saya, saya akan menanggung GST untuk anda dan anda hanya perlu membanyar RM 23.32 sahaja (tidak termasuk postage)


 Jika anda berminat dengan vitamin Shaklee jangan segan silu untuk menghubungi saya agar saya boleh daftarkan anda untuk menjadi ahli Shaklee dan anda juge berpeluang mendapat Vita Lea secara PERCUMA!!!
Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥hidawati.kadiso@gmail.com
♥eda83.blogspot.com
♥www.facebook.com/edaejaishop


Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar eSELL dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D



Klik DISINI UNTUK TUTORIAL membeli secara online.

2 comments:

Nieyla Nadia said...

Selamat Pagi...
Singgah sini...
akak...ada typo...kelapa kan?bkn kepala kan.. =)

Hida Kadiso said...

haah kelapa.. tq ya.. hehehhe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...