Promosi Shaklee Ogos 2015 : Vita-Lea For Children Buy 4 At 3 Promotion..

Ni dah dekat nak habis bulan ogos baru nak cerita pasal promosi Shaklee bulan ni.. maaf ya kawan-kawan.. hehehe..

Untuk kawan-kawan yang masih belum tahu tentang produk apa yang menjadi pilihan sebagai promosi bulan ini, di entry ini saya akan beritahu ya.. 



Ya ini adalah poster rasmi daripada Shaklee.. Promosi untuk bulan ini adalah Vita Lea for Children Buy 4 at 3 (sama je dengan kalau beli 3 dapat FREE 1 botol) kiranya anda hanya perlu membayar 3 botol dan akan dapat 4 botol.. murah kan.. 



Kenapa anak-anak kita perlu mengambil Vita Lea For Children?? 

Ianya membekalkan sehingga 18 vitamin dan mineral yang sangat penting dalam perkembangan normal kanak-kanak. Vita Lea ini juga dirumuskan dengan tidak merosakkan gigi kanak-kanak kerana ia mengandugi pemanis asli xylitol yang tidak menyebabkan kaviti. Berperisa anggur dan sangat digemari kanak-kanak..

Tahukah anda bahawa setiap tablet Vita Lea For Children mengandungi:

Vitamin C 60mg bersamaan dengan 6 oz jus oren
Vitamin D 400IU bersamaan dengan 8 oz susu
Vitamin E 30IU bersamaan dengan 10 sudu besar mentega kacang
Folic Asid 400mcg bersamaan dengan 4 cawan broccoli
Iron 6 mg bersamaan dengan 1.5 cawan bayam
Zinc 5mg bersamaan dengan 3 cawan kacang merah
Magnesium 40mg bersamaan dengan 6.5 cawan brussels sprouts 

Boleh tak anda bayangkan berapa banyak hasiat yang terkandung di dalam setiap tablet Vita Lea ini.. terlalu banyak kan.. Jadi inilah sebabnya mengapa kita perlu memberikan Vita Lea ini buat anak-anak kita seawal 4 tahun lagi..

Masih tertanya-tanya tentang harga?? ya untuk sebotol Vita Lea For Children hanyanlah RM117.66 termasuk GST.. tetapi jika anda membeli dengan promosi bulan ini anda hanya perlu membayar RM352.98 (termasuk GST) sahaja untuk 4 botol Vita Lea.. Anda mahu lebih jimat??? ya saya akan menanggung kos GST buat anda dan anda cuma perlu membayar RM333 SAHAJA (tidak termasuk postage) untuk 4 botol Vita Lea For Children.. HANYA UNTUK BULAN INI SAHAJA


Promosi Shaklee bukan hanya untuk produk Vita Lea For Children sahaja tau.. Promosi YESS WELLNESS SET masih lagi berlangsung dan akan tamat pada bulan Oktober 2015 nanti..

(Klik gamba untuk keretangan)


(Klik gamba untuk keretangan)


(Klik gamba untuk keretangan)


(Klik gamba untuk keretangan)



 Jika anda berminat dengan vitamin Shaklee jangan segan silu untuk menghubungi saya agar saya boleh daftarkan anda untuk menjadi ahli Shaklee dan anda juge berpeluang mendapat Vita Lea secara PERCUMA!!!

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥hidawati.kadiso@gmail.com
♥eda83.blogspot.com
♥www.facebook.com/edaejaishop


Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar eSELL dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D



Klik DISINI UNTUK TUTORIAL membeli secara online.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...