Set Kesuburan Suami Isteri Shaklee





"La tahzan, innallaha ma'as sobirin" Jgn bersedih.. Allah sentiasa bersama orang-orang yang bersabar.. Kita merancang tuhan tentukan.. Sesungguhnya perancangan Allah adalah yang terbaik..Berusaha dan bertawakal In shaa Allah ada jalannya.

“Anda dah lama berkahwin tapi masih belum dikurniakan zuriat?? Tingkatkan peluang untuk hamil bersama SET KESUBURAN SHAKLEE. Usaha dan tawakal Inshaa Allah pasti ada hasilnya. Sesungguhnya Allah sentiasa bersama dengan orang yang sabar”

Mari kita lihat bagaimana set kesuburuan Shaklee membantu merawat masalah kesuburan:

Bagaimana GLA dapat meningkatkan peluang untuk hamil?

✿ GLA membantu masalah yang menyumbang kepada ketidakstabilan hormone seperti kitaran haid tidak teratur, mengecilkan cyst, mengatasi masalah senggugut, merawat masalah kewanitaan.

✿ GLA membantu menghasilkan lendir yang subur, iaitu lendir yang berwarna putih jernih, nipis dan stretchy. Lendir yang subur dan berkualiti akan memudahkan sperma untuk berenang ke arah tiub fallopio dan bersenyawa dengan sel ovum.

✿ Lendir yang subur dan berkualiti sahaja membolehkan sperma bertahan hingga 5 hari walaupun ovulasi belum bermula. Bila telur mula dihasilkan, sperma boleh berenang ke arah telur dengan selamat tanpa banyak cabaran. Lendir yang tak subur adalah lendir yang tebal, coklat dan kering.

Bagaimana Zinc meningkatkan kesuburan SUAMI?

✿ Zinc membantu menghasilkan sperma yang boleh bertahan hingga 3 hari di dalam tubuh wanita, dan ia juga membantu penghasilan sperma yg byk. Lagi banyak sperma yang dihasilkan, lagi tinggi peluang untuk telur bersenyawa dengan sperma.

Kenapa Vitamin E diperlukan untuk SUAMI dan ISTERI?

✿ VITAMIN E Berfungsi menyuburkan organ reproduks suami dan isteri.

✿ Meningkatkan kelelakian, memekatkan air mani & menghasilkan sperma berkualiti yang sihat, aktif & gagah perkasa!!!

Jika berminat anda boleh terus PM kami atau sma/WhatsApp puan Eda 013-3976474

Jangan malu-malu untuk utarakan masalah anda.. segala maklumat pelanggan akan kami rahsiakan..







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...