Set Bersalin Paling Ohsem..


Ini set bersalin saya.. saya makan selepas bersalin hari tu.. dan sampai sekarang teruskan makan.. (masa pregnant pon makan juga set hamil shaklee)
Set bersalin ni mesra pengguna.. sebab set ni bukan dari herba yang boleh menaikkan tahap demam kuning anak.. biasa la kan baby baru lahir kene demam kuning.. kalau kuning yang sekejap tu normal la kan.. kalau berpanjangan mau darah tinggi juga kita nak hadap..
Buat pengetahuan saya memang berdarah O+ dan suami pon sama O+ juga.. bila dah dua2 darah O+ maka anak pon sama O+ yang boleh menyebabkan demam kuning yang berlarutan.. bila ingat balik anak yang pertama kene kuning dulu, rasa nak menangis je mengulang klinik dan hospital setiap hari sampai la habis pantang tapi kuning die masih belum hilang.. suspek anak kencing kotor, sedih betul bila ingat balik waktu tu.. kat kaki ngan tangan kene amek darah.. cian baby kecik..
Antara salah satu sebab saya suka sangat kerana adanya Vita Lea yang boleh stabilkan hb.. dan banyakkan darah.. lepas besalin kan darah banyak hilang.. sesuai sangat Vita Lea ni.. keladang saya amek 2 bijik skali makan.. B Complex pula boleh dijadikan sebagai penenang.. maklom saja la lepas bersalin hormon bertukar dan macam2 boleh jadi.. sebagai contoh: meroyan.. mintak jauh la kan.. bila hati tenang tak de la kepala kita dok pikir yang bukan2 masa dalam pantang.. Ostermatrix pula sesuai sangat makan waktu malam sebelum tidur supaya esoknye mudah nak membuang.. sape pernah bersalin tau la macam mane seriaunnye nak membuang.. risau jahitan tebukak.. betol tak?? Zinc plak sangat bagus untuk baiki luka dalam dan luar.. haaa... korang tau tak kenapa ramai orang bersalin makan ikan haruan?? Sebab dalam ikan haruan terkandung zinc yang banyak.. jadi kalau korang rase ikan haruan tu hanyir atau pon rase susah nak telan, amek je pil zinc ni..same je fungsinya dan paling penting mudah diambil.. just telan je dengan air.. gandingan vitamin c dengan vita lea memang sangat bagus untuk badan kita.. lepas besalin memang banyak yang badan kita perlu baiki.. banyak tisu2 badan yang rosak dan perlu diperbaiki..
Ye, ini pengalaman sendiri dan bukan cedok testimoni orang lain.. semoga apa yang saya kongsikan dapat manfaat kita bersama.. perkara yang elok kenapa mesti nak disorok ye dak..
Ada yang nak cuba rasai Set Bersalin Shaklee ni?? Meh pm tepi..
🌷
Eda Ejai
013-3976474


Semoga bermanfaat ya..  


Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar eSELL dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...