Nak Ke Mana Kita? #tsunamishaklee #teamrock



Bila orang tanya, ko teringin nak ke mana?? ting!! ting!! ting!! ting!! ting!!.. tiba2 banyak pulak senarai nama2 tempat yang masok ke dalam kepala kan.. Salah satunya nak ke mekah & madinah nak buat umrah.. rasenye dua tempat tu jadi tempat wajib pegi sebagai kite umat Islam kan.. Tapi dua tempat ni dah dikecualikan.. mane lagi korang nak pegi??

Jepun, Korea, China, London, Paris, New York, Dubai, Turki dan Istanbul Aku Datang (eh tajuk filem) pon masok dalam kepala berderu2.. Nanti kalau pegi bercuti mesti best kalau orang tanya asal mana.. Bangga jadi anak Malaysia.. Pas tu baru teringat yang Malaysia pon belum habis pusing.. Ya misi nak pusing satu Malaya.. Kasi jejak kaki ke pelusuk tanah Melayu termasuk Sabah dan Sarawak.. 

Negeri yang belum sempat jejak lagi kat Semenanjung Malaysia adalah Terengganu.. Yess.. Pulau Perhentian tu nampak macam best je kan.. airnya jernih dan pasti dapat menenangkan sesiapa yang bercuti ke sana.. Mesti tenang jiwa dan raga..

Nak ajak siapa?? harus la satu family nak hangkut.. seronok bila anak2 ingat bila kite pergi bercuti dan mesti derang akan ingan moment tu sampai derang besar.. Bajet pulak satu kepala dalam RM270 untuk 3 hari 2 malam.. murah la tu kan.. siap makan sume.. Kalau satu family ade 5 orang, baru RM1350 je.. Kalau ade duit lebih boleh beli oley2 atau buah tangan buat keluarga yang tak dapat nak join.. 

Bila nak pegi?? kalau hujung tahun ni macam belum sesuai lagi sebab baby kecik lagi.. kalau pertengahan tahun depan atau hujung tahun depan ok kot.. 

Yeaayyy.. semoga dapat pegi ke Pulau Perhentian, Terengganu satu hari nanti.. Kalau tak dapat ke Pulau Perhentian, dapat pegi ke tempat2 menarik kat Terengganu pon ok dah.. Lagi2 dapat solat kat Masjid Terapung & Masjid Kristal.. Moga apa yang didoakan akan makbul (sebab doa orang yang musafir ni mudah dikabulkan) heheh.. jadi mari la kita sama2 bermusafir sambil menikmati permandangan di tempat orang..

#tsunamishaklee
#teamRock
#liveamazing

Semoga bermanfaat ya..  


Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar eSELL dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...