Set Haid Tidak Normal & Set Kulit Cantik Sempena International Woman's Day Menanti Anda..



Sempena Hari Wanita hari ni, ada berita baik buat wanita hebat seperti anda.. Kenapa Eda kata korang hebat?? sebab tanpa wanita kita pon tak boleh lahir ke bumi kan.. Dilahirkan sebagai wanita pasti banyak kerja-kerja yang perlu kita siapkan.. Bukan sahaja kerja die pejabat, malah kerja-kerja rumah juga turut kita perlu siapkan.. betul tak?? Kengkadang sampai terlupa tantang diri sendiri..

Oleh itu disebabkan hari ni hari wanita, rasenya elok juga Eda ceritakan serba sedikit tantang produk yang biasa pelangga Eda beli khususnya buat wanita.. tak kisah la wanita tu bekerjaya atau surirumah sekali pun..


Set Haid Tak Normal

Set ini memang dikhususkan buat akak-akak dan adik-adik yang ada masalah haid tak normal.. ramai dah cuba dan alhamdulillah berhasil.. 

Set ini terdiri daripada ESP + GLA Complex 
Harga ESP RM150 + GLA Complex RM91.25 = RM241.25


Set Kulit Cantik

Set ni pon boleh tahan terlajak jual juga.. laku keras set ni tau.. ye la siapa yang tak nak cantik kan.. kalau dapat set ni jerawat pon takot nak lekat kat muka dah..  

Set ni terdiri daripada ESP + Vita C
Harga ESP RM150 + Vita C RM92.50 = RM242.50


dah ade yang berkenan?? jangan tunggu lama2.. (mana tau sesape yang order hari ni dapat diskaun or freegive ke kan.. sape tau.. heheheh)



Semoga bermanfaat ya..  


Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar eSELL dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...